10 Reacties

gisteren

Wij hadden gewoon een box en een nestje en daar sliep de baby in het begin overdag.
Reiswieg in de woonkamer?

gisteren

Als je een box hebt, is een wiegje in mijn ogen overbodig!

gisteren

Ik had een wiegje naast ons bed voor de eerste periode en overdag kon ze ook prima in de box. Heb wel een matrasje gekocht voor in de box. Uiteindelijk heeft ze heel veel bij me geslapen op de arm omdat ze in slaap viel bij de borstvoeding 馃

gisteren

Sliep lekker in de box!

18 uur geleden

Reactie op MamaRieJj

Wij hadden gewoon een box en een nestje en daar sliep de baby in het begin ...
Wij ook precies dit! In de eerste paar weken sliep hij daarin of op mijn arm/in de draagzak. Een wiegje lijkt mij overbodig in de woonkamer.

14 uur geleden

Ik heb hem in het begin wel regelmatig gebruikt!

14 uur geleden

Ik legde hem in het begin vaak in de kinderwagen (die zette ik dan gewoon in de woonkamer, of als het lekker weer was buiten). Sliep hij heerlijk in

11 uur geleden

Wij hebben bij ons 1e kindje geen box / wiegje gehad, ook totaal niet gemist. Hij sliep in een babynestje op de bank (op een plekje waar hij niet kon vallen) of in de kinderwagen. Nu met de 2e willen we wel iets voor in de woonkamer, ook voornamelijk zodat we even veilig onze handen vrij kunnen hebben 馃槉

10 minuten geleden

Bij ons sliep ze vooral in het nestje op de bank, en dan kon ik haar zonder wakker te maken overhevelen naar de box als we bijv visite kregen.