63 Reacties

2 maanden geleden

Naar mijn werk gereden, met werktas en al.. Helaas .. laptop vergeten... Dus kon weer terug naar huis rijden.

2 maanden geleden

In de winkel staan en niet meer weten wat ik nog maar nodig had.

2 maanden geleden

Op me vingers geteld wat 3x4 is... ookal was ik alleen, schaamde me kapot 😅

2 maanden geleden

Naar buiten met de honden riemen zonder honden 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Na het eten onze borden hutspot (voor zover er over was) op de trap zetten in plaats van in de vaatwasser & mijn bril op sterkte per ongeluk weggegooid in de prullenbak (en te laat erachter gekomen…)
Ik had getankt, was naar binnen gelopen om te betalen maar wist m’n pincode niet meer. Gewoon echt helemaal niet meer. Blanco in m’n hoofd. Het was nog voor de tijd van contactloos dus dat was geen optie. Gelukkig had ik toevallig ook m'n creditcard bij waarvan ik wel de code nog wist. Heel apart hoe een zwangerschapsbrein werk

2 maanden geleden

Reactie op Sannie123

Naar mijn werk gereden, met werktas en al.. Helaas .. laptop vergeten... Du ...
Hahaha, ik heb dit ook wel eens gehad toen ik nog niet zwanger was. Dit was in de 1e maand bij mijn nieuwe baan en als kers op de taart was mijn werk was 1,5 uur rijden 1 richting. Gelukkig kon ik daarna thuiswerken 😂 Nu nog geen echte blunders. Ik vergeet alleen constant waar ik mijn telefoon heb gelaten...

2 maanden geleden

Uch. Vandaag een glas laten vallen. Heel de kamer gestofzuigd, overal lag glas. Stoot ik 10 minuten daarna gewoon weer een glas om!!! Wat is dit?! Ik moest gewoon huilen 😭 😂 hahah

2 maanden geleden

Reactie op OnverschrokkenDageraad901372

Ik had getankt, was naar binnen gelopen om te betalen maar wist m’n pincode ...
Ik werk op een kdv een had dit bij een kindje op mijn groep. Echt heel zijn naam kwijt. Verder heb ik add dus veel wat voor anderen als zwangerschaps dementie wordt gezien is gewoon echt mijn dagelijks leven. Autosleutels laten liggen. Sleutels op de deur. Mijn sleutels op een andere groep laten liggen. Mijn portemonnee bij de kassa laten liggen. Alles wordt vergeten echt verschrikkelijk.

2 maanden geleden

Bij een tankstation komen en niet meer weten hoe het werkt. Heb zelfs mijn pinpas tegen een random paal aan gehouden 🤦‍♀️ Dankzij het kijken naar hoe andere automobilisten het deden, wist ik weer hoe het moest.

2 maanden geleden

Telefoon kwijt, lag o.a. een keer in de keukenla.

2 maanden geleden

Bloemen gekocht voor de visite vandaag. Toen in de winkel laten liggen, kwam er pas achter toen ik de parkeergarage al verlaten had. Om vervolgens de bloemen vandaag vergeten mee te nemen naar de visite.

2 maanden geleden

De fles ketchup in de vaatwasser willen doen i.p.v. terug de koelkast in :/

2 maanden geleden

Stoofvlees maken, naar het bos met man, kind en hond en in het bos ineens roepen dat ik het vuur niet heb uitgezet. Haasten naar huis - vuur was al uit.

2 maanden geleden

Ik heb dus dat ik vaak niet uit mijn woorden kom haha. Laatst moest ik mijn overdragen aan mijn collega. (Ben verpleegkundige) Ik ben op een gegeven moment gestopt omdat ik zelf niet eens meer weer wist wat ik nou zei. Ik zei toen ook ‘sorry het moet even overnieuw, ik lijk wel dronken’ Gelukkig heb ik hele lieve collega’s met heel veel geduld haha!

2 maanden geleden

Ik heb even hardop gelachen om iedereens blunders! Zelf was ik laatst 's avonds mn pillen aan het innemen, maar kon ze nog net op tijd uitspugen toen mn brein besloot om weer te werken. Ik neem nooit pillen in de avond?!

2 maanden geleden

Ik kom soms echt niet uit mijn woorden op mijn werk waardoor er echt rare combinaties uitkomen 😅. Deze week stak ik ook mijn werk telefoon in mijn lege soep tas 😆. Het lijkt nog erger te zijn dan bij mijn eerste!

2 maanden geleden

Ik dacht dat ik om 07:45 een afspraak had bij de gemeente voor de erkenning met mijn vriend dus wij helemaal vroeg daar naartoe. Wat bleek.. de afspraak was eigenlijk om 17:45 haha einde van dag pas

2 maanden geleden

Ik heb mijn portemonnee een keer in de koelkast gelegd.. Was ik ook niet naar op zoek ofzo, maar ik zag ineens mijn portemonnee in de koelkast liggen. Ik kon wel om mezelf lachen😅

2 maanden geleden

Ik vergeet de meest normale simpele woorden waardoor mensen uit m'n omgeving en ik regelmatig "raad het woord" spelen😆