Hoi allemaal! Wil dit toch even met iemand kunnen delen, aangezien ik dit allemaal erg spannend vind. Werd afgelopen weekend maar niet ongesteld… dus een digitale test gedaan, en die zei ‘niet zwanger’. Mijn ovulatie was ook later dan normaal - waarschijnlijk door de eerdere miskraam (op 3 juni, ik was bijna 10 weken; gestopt bij 7+1) - dus de innesteling was toen waarschijnlijk nog niet geweest. Maandag nog steeds niet ongesteld, dus dinsdagochtend toch maar een test gedaan. En ja hoor, een heel licht streepje. Heb mezelf ingehouden en vandaag (donderdagochtend) weer getest. Nog steeds licht, maar duidelijk donkerder. Ik was bang dat ik heel erg in paniek zou raken van een nieuwe positieve test, maar ik voel me echt verrassend kalm. Ben zelfs voorzichtig blij met dit streepje. Ga dit weekend nog een digitale test doen, gewoon om mezelf iets meer zekerheid te geven, maar ben al heel trots op mijn lichaam en op mezelf. Hebben op 13 augustus bij 6.5 week de echo gepland staan, ik hoop zo op een kloppend hartje deze keer. 🥹♥️