9 Reacties

2 dagen geleden
Oh dit zou heel goed de baby kunnen zijn! Ik heb mijn placenta ook voor en voel de baby inmiddels dagelijks (bijna 23 weken nu) maar ook bij 17 weken voelde ik haar af en toe! En inderdaad precies hoe jij het omschrijft, het voelt haast als een spiertrekking.
Het zouden je darmen kunnen zijn maar dit denk je ook al snel uit een soort zelfbescherming, je voelt op een gegeven moment echt dat het anders is. En dat er geen drang oid ontstaat vanuit je darmen 🥹

2 dagen geleden
Reactie op Sb96
Oh dit zou heel goed de baby kunnen zijn! Ik heb mijn placenta ook voor en ...
Jaaa zo gek! Het valt best wel op nu, vooral als ik eventjes stil lig of me focus op me onderbuik. 😊🙏💕

2 dagen geleden
Dit had ik ook toen ik tussen 17/18 wkn zwanger was. Ook met placenta voor en m’n eerste zwangerschap. Twijfelde nu ook sterk. Nu bijna 21 wkn zwanger en ik kan je zeggen: dit was echt al de baby. Daar kan ik nu een volmondige JA op geven. Haha. Vaak als je twijfelt dan klopt je gevoel wel. Dit zal langzaam wel bevestigd worden. Vooral dat soort ‘spier’ wat je benoemd herken ik heel erg in jouw verhaal.

2 dagen geleden
Ja is baby heb ik ook wel pas met 21 wk maarja mijn placenta ligt voor

gisteren
Reactie op Mommytobe8-08-2025
Ja is baby heb ik ook wel pas met 21 wk maarja mijn placenta ligt voor
Ik heb mijn placenta ook voor dus daarom twijfel ik ook zo erg!!

gisteren
Reactie op PrachtigeNachtegaal199525
Ik heb mijn placenta ook voor dus daarom twijfel ik ook zo erg!!
Ja snap ik soms zo lastig te onderscheiden maar ik weet zeker is eigenlijk elke dag nu niet hele dag ofzo maar geregeld ochtend avond als rustig zit of lig opeens plop maar echt goed voelbaar en echt onder in de buik

gisteren
Mijn VK had wel een goede vandaag. Mijn baarmoeder komt nu ongeveer tot mijn navel, dus alles wat je daar onder voelt is sowieso de baby. Ik dacht ook nog lang dat het mijn darmen waren, maar die zitten daar helemaal niet meer duhh