12 Reacties

13 uur geleden

Ik woon in een appartement 44m2 maar wij doen dat niet omdat onze woonkamer ook zo goed als naast onze woonkamer zit alleen badkamer zit er tussen dus dat hoor je wel😊 en ze slaapt sws bij ons op de slaapkamer wij hebben sws geen extra kamer😅

13 uur geleden

Wij hadden er eentje maar het was echt onzinnig haha, we hoorden hem wel echt! Na een tijdje vond ik het trouwens wel fijn want dan was hij ouder en dan kon ik via de camera kijken of hij misschien z’n knuffel eruit had gegooid of gewoon aan het mopperen was 😜

12 uur geleden

Ik heb het zelfde, maar het is wel handig als je misschien ergens op bezoek gaat en die hebben wel een groter huis of op vakantie denk ik dan.

11 uur geleden

Ik zou er geen kopen als je alles goed hoort. Als straks je merkt dat je het fijn vindt om ook even te kunnen kijken zonder naar de kamer te lopen, kan je er altijd nog eentje kopen met camera.

11 uur geleden

Wij hebben precies eenzelfde woonsituatie en nooit een babyfoon nodig gehad. 😊

11 uur geleden

Het hangt echt heel erg van de gehorigheid van je huis af! Door dikte van muren, type vloer etc. Wij zitten nu op 60m2 met een peuter en die hoor ik zonder babyfoon pas als ze heel hard “maaamaaaa” roept (als de deuren dicht zijn). In ons vorige huis sliepen wij direct naast de babykamer en waren de deuren open, maar ook daar hadden we een babyfoon nodig om haar echt goed te horen. Misschien kun je het nu al testen met je partner? Of anders een simpele nemen (hebben wij ook trouwens en nu voor de tweede weer) en uitproberen wat je het fijnste vindt?

11 uur geleden

Voor het geluid is het niet nodig, je hoort je baby wel als er wat is. Dit is in een gewoon huis ook wel zo dat je ze wel hoort dus in een appartement helemaal. Dus het geluid heb je waarschijnlijk altijd uit. Ik vind het zelf altijd wel prettig om te kunnen zien wat er aan de hand is (ogen dicht of open bijv.). Soms is het geluid hard terwijl ze nog slapen.. Als je daar weinig behoefte voor voelt zou je zonder kunnen. Ik weet niet of jullie van plan zijn om familie ofzo op te laten passen of familiebezoeken te doen waarbij je kindje naar bed moet. Dan kan het handig zijn om een babyfoon te hebben om mee te kunnen nemen.

10 uur geleden

Ik vind het heerlijk om mn meisje te kunnen zien slapen. Soms wordt ze met iets te snel bijna wakker en kan ik door even over dr rug te wrijven zorgen dat ze een uurtje langer slaapt. Zonder babyfoon (met Camara) zou je die momenten missen. Ik vind het dus een plus haha

8 uur geleden

Wij hebben er 1 gekocht met camera. Het is voor mijn eigen gemoedstoestand eigenlijk. We leggen de kleine direct op eigen kamer. En mochten we ergens heen gaan waar het wel noodzakelijk is dan hebben we het in ieder geval, we blijven hier niet eeuwig wonen hoop ik.

7 uur geleden

Ik zou het gewoon doen. Je kan je kindje dan misschien wel horen door de muren/deuren maar tegenwoordig kun je ze ook zien. Ik vond dat in het begin toch heel fijn. En nu onze zoon 3 jaar is en hij af en toe uit bed gaat is het ook erg fijn om te zeggen (door de babyfoon) dat hij terug naar bed moet.

7 uur geleden

Wij woonden ook in een klein appartement bij de eerste maar ik ben toch wel heel blij dat we een babyfoon hadden. Vooral voor m’n eigen rust om haar te kunnen zien die eerste periode maar idd ook als we naar familie/op vakantie gingen en ze daar moest slapen!

5 uur geleden

Ik had toen mijn dochter klein was wel gewoon een babyfoon met camera, ook al woonde ik in een appartement. Ik woonde alleen dus was het wel handig als ik even een vuilniszak weg ging gooien buiten voor de deur, of tijdens het buiten zitten op balkon en vooral de nacht. Ik vond het heel prettig toen...