81 Reacties

vorige week

Wij beginnen ook bijna! Ik ben nu 21+3. Het bedje en commode zijn inmiddels gekocht. Maar we beginnen volgende week ongeveer met schilderen etc. Ik snap je helemaal. Liever lekker op tijd dan last minute in de stress 😄

vorige week

Wij zijn begonnen. Kamer is geverfd en denk dat over een maand de meubels erin staan. Dan nog de extra aankleding erbij kopen!
Ben al zowat klaar 20+3 weken moet aleen commode nog maar komt morgen

vorige week

Vandaag 22 weken en we gaan nu ook een beetje beginnen. 1 wandje behangen, commode en stoel kopen. Hoop dat het in hoofdlijnen met een maandje staat

vorige week

Ik weet nog niet wanneer ik het ga klaarmaken. Voel ook niet de drang om dit te doen, waardoor ik me weer heel schuldig voel naar dit kindje.. Heb gelukkig wel alles in huis van mijn dochtertje dat binnenkort 2 wordt, dus dat scheelt

vorige week

Ik ben nu 19 weken en we hebbem al behangen. Morgen gaan we verfen en eind april komen de meubeltjes als het goed is.
Bijna klaar met 19 wkn 🫣

vorige week

Ik ben nu 18 weken en ik denk dat ik met een week of 30 begin. Heb het meeste wel in huis van onze eerste

vorige week

Reactie op Faatje2509

Ik weet nog niet wanneer ik het ga klaarmaken. Voel ook niet de drang om di ...
Niet nodig joh! Je bent toch druk zat met de eerste? En inderdaad, je hebt het meeste toch al in huis. Het is nog vroeg

vorige week

Reactie op Wh2023

Niet nodig joh! Je bent toch druk zat met de eerste? En inderdaad, je hebt ...
Heb mijn handen vol aan de eerste haha. Ik sta er heel anders in ten opzichte van mijn eerste zwangerschap, omdat ik nu weet dat de baby toch de eerste maanden bij mij op de kamer slaapt.

vorige week

Ik ben gewoon iedere dag een beetje aan het doen, de babykamer was een rommel kamer, en dat is zacht uitgedrukt 🤯🥴 We zijn nog niet helemaal uit over de kleur verf die één muur gaat krijgen de andere worden wit. Meubels zijn ook wit.

vorige week

Kamertje is helemaal geschilderd en komend weekend gaan we de meubeltjes in elkaar zetten en gordijnen ophangen. Daarna nog even kijken wat ik aan decoratie ga doen

vorige week

Reactie op Zonnebloem1992

Ik ben gewoon iedere dag een beetje aan het doen, de babykamer was een romm ...
😂 wij hadden dus 1 kleur op de muur, van m’n zus gekregen die had verf over en ik dacht dat ik die kleur blauw dus mooi vond. Toen ik terug kwam van afspraak en mn man het er helemaal op had…. Ik helemaal hormonaal en dat het toch niet de goede kleur was 😂🙈 Uiteindelijk een andere opgehaald en nu ben ik wel helemaal blij. Haha. Maar goed, nu langzamerhand aan de inrichting beginnen

vorige week

Ik ben sinds afgelopen week helemaal klaar en ik ben vandaag 20+5. De kinderwagen komt eind april binnen. En ik hoef alleen nog flesjes en flesvoeding te halen. Alle kleding, beddengoed en dergelijke heb ik al gewassen en gestreken. Ik loop nu een paar keer per dag rond in huis en ik voel me helemaal gelukkig om zo alles te zien, te voelen of te ruiken.

vorige week

Ik heb tot nu toe alleen nog maar behangen. Ik ga morgen de verf halen en de latten voor de sierlijst. Vervolgens pak ik wat vrije uurtjes om het peuterbed van mijn 1e zoon te upcyclen en de traphekjes ook. Verder schuiven we de babykamer van mijn zoon door voor de nieuwe baby en krijgt hij dus een nieuwe peuterkamer. Kledingkast moet ik nog bestellen en een bureau en stoel gaan we nog 2e hands scoren. Dus ik ben bezig maar nog lang niet klaar (19+2) maar de kleine zal sowieso op onze kamer slapen.

vorige week

Ik moet commode nog en de kleine dingen voor de ledikant en verven 20+3 Alleen welke commode is nou leuk en handig?

Reactie op MtjeX

Ik moet commode nog en de kleine dingen voor de ledikant en verven 20+3 Al ...
Ik heb een bretgane veel opbergruimte bevalt hier
de basis was hier al snel klaar. dit omdat we vorig jaar boven hebben laten behangen en die kamer gelijk hebben laten doen. ook een nieuwe vloer. inmiddels staat haar kledingkast ook en bestel ik binnenkort de commode en het ledikantje..

vorige week

Reactie op Mommytobe8-08-2025

Ik heb een bretgane veel opbergruimte bevalt hier
Wij hebben hem ook! In de clay kleur. Handknopjes vervangen door walnoot kleurige, breekt super mooi en matcht prachtig bij ons ledikant walnoot van ammelie. Maar de opberg ruimte erin is fantastisch 😍

vorige week

Wij gaan verhuizen wanneer ik 27 weken zwanger ben, dus moet daar op wachten 🤪☺️