12 Reacties
16 uur geleden
Ik ben ook enorm benieuwd!
Haha wat jij beschrijft met luier ben ik ook een beetje bang voor..
Ik zag van die wasbare luiers; happy bear zwem luiers.. ze zien er ook wel leuk uit en zijn betaalbaar..
ik ben totaal niet van de wasbare luiers (sorry) maar ik dacht missn is dit wel handig voor dunne poep 💩
16 uur geleden
Jaa wij doen het. Weet nog niet echt wat die van ons ervan vinden maar blijven het gewoon doen. Stelt in principe niet heel veel voor. Beetje op de buik, rug drijven, beetje spetteren. Van de kant af het water in. En minimaal 1 keer onderwater door de badjuf. Duurt 30 min. Is voor onze meiden lang zat.
We gebruikten little swimmers maar ga deze week voor het eerst happy bear gebruiken. Herbruikbare zwemluiers.
Dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
Deze kan je tot een jaar of 3 gebruiken omdat de maat verstelbaar is.
16 uur geleden
Reactie op Momo💕
Ik ben ook enorm benieuwd!
Haha wat jij beschrijft met luier ben ik ook ee ...
Ja ik ga die herbruikbare luiers ook gebruiken vanaf deze week. Die van mij hebben geen hele dunne poep en poepen ook niet vaak. Maar ik zal even laten weten wat ik ervan vind.
16 uur geleden
Ik ben afgelopen week voor de 2de keer geweest met mijn zoontje. Het is super schattig en je laat met muziekjes je baby een beetje wennen aan water.
Heb de afgelopen keer een zwemluier gebruikt van happy bear en dat beviel prima. Nog geen poep erin gehad, dus daar kan ik niks over zeggen.
15 uur geleden
Reactie op Nienk93
Kan je daar alleen heen of is het handig met je partner? Ivm afdrogen enzo! ...
Ik zie veel ouders alleen gaan. Wij gaan wel met zn tweeen want met een tweeling is dat wel handif3
15 uur geleden
Reactie op Nienk93
Kan je daar alleen heen of is het handig met je partner? Ivm afdrogen enzo! ...
Bij ons verschilt dat heel erg. Veel moeders komen alleen, maar er is ook al eens een vader en oma meegeweest
14 uur geleden
Reactie op Joelle26
Dat soort praktische vragen houdt mij ook nog een beetje tegen!
Er ligt altiid een verschonings kussen in de familie kleedkamer. Ik doe dan mijn baby erop leggen zelf mijn badpak uit en een badjas aan. Wanneer de baby helemaal klaar is ben ik ook zo goed als droog door mijn badjas en kleed ik mezelf aan, en dan in de maxi cosi
14 uur geleden
Wij zijn laast wezen zwemmen en hebben door borstvoeding ook een baby met dunne poep. Wij doen gewoon de zwemluiers van Kruidvat om en hebben laatst toevallig een heel pak gekregen die hij aankan zodat hij het niet koud krijgt. En we wachten tot hij gepoept heeft na de voeding voordat we gaan zwemmen 😂
10 uur geleden
Gewoon gaan! Een ongelukje kan altijd gebeuren en is niet erg. Daar zijn ze op voorbereid. Mocht het een poepbende wordenz je kindje is zo afgespoeld onder de douche
Ik heb wel altijd 2 wasbare zwemluiers mee. Dan kan ik altijd nog wisselen.
Wasbare zwemluiers van happy bear of elders zijn fijn! Hoeft verder ook geen wegwerp onder.
Overigens zjjn wegwerp zwemluiers ook gewoon te wassen in de wasmachine. Kunnen ze paar keer extra mee.
10 uur geleden
Reactie op BBeetje
Gewoon gaan! Een ongelukje kan altijd gebeuren en is niet erg. Daar zijn ze ...
Precies dit! Al heb ik geen ervaring met wegwerp zwemluiers wassen, haha. Ik heb alleen wasbaar en inderdaad ook extra bij mocht het ooit eens nodig zijn.
Bij mijn oudste ben ik met 10 weken gestart met babyzwemmen, en met mijn middelste ben ik met 14 weken gaan babyzwemmen. Nu zal dat waarschijnlijk met 16-18 weken gaan zijn. We hebben er geen haast mee. Gezien onze dochter in gewicht redelijk langzaam aankomt (nu 11 weken en 600-700gr boven geboortegewicht) willen we nog niks te inspannends van haar vragen.