20 Reacties

gisteren
Heeerlijk! Of gewoon op de bank lekker met de babybuik bloot, wanneer het ook kan 😅 gelukkig is Flodder m’n man z’n favo serie 😂

gisteren
Of zoals ik tegen mijn man zeg: “ ik ben klaar met kleding voor vandaag! Broek zit naar, bh is een bijzondere martel methode, sokken doen zeer dus jammer maar dit was het.”
Enige wat ie dan nog vraagt of hij nog naar de supermarkt moet want het is duidelijk dat ik dat niet ga doen.

gisteren
Heel herkenbaar! Ik loop thuis 9/10 keer met mijn buik bloot en ik vind het heerlijk!

gisteren
Haha thuis gaat alle kleding direct uit. Loop lekker in mijn ondergoed. Is echt iets van de laatste week🙈

gisteren
Haha ik was de tuinset aan het schrobben en overwoog dat ook in mijn ondergoed te doen, maar toch net iets te veel mogelijke pottenkijkers 😂 Die buikbanden zijn sowieso echt te warm

gisteren
Zodra het warm is in huis ben ik altijd in me blote pens haha 😅 dit jaar is het niet anders. Ik doe wel een lap stof aan als ik een pakketje verwacht of de tuin in ga natuurlijk.
Wie houd ze kleren aan in deze warmte? (Als je nergens heen hoeft en geen bezoek krijgt)
Ik noemde mezelf vandaag britney spears hoe ik de deur uit ging: haar omhoog, korte broek op de heupen opgerold en een hemd met slippers. Eenmaal Thuis ging het meteen uit.

gisteren
😅😂😂😂
O wat grappig dit topic.
Ik vind een blote buik vreselijk!! Voelt dan zo kwetsbaar en naakt. Haha hier dus juist altijd bedekt.

gisteren
Hier heel weinig tot niets (behalve ondergoed) aan in huis 9 van de 10 keer 😂 heerlijk!

gisteren
Buiten draag ik de laatste tijd vaak jurkjes.
Maar binnen? Lekker groot tshirt, opgepropt onder mn borsten en alleen een onderbroek (jawel, ik draag de Mady van de zeeman al, niks geen spannende lingerie meer hier 🤣)

19 uur geleden
Ow ja hier ook liefst in mun nakie met dat weer maar dat zal ik mijn buren niet aandoen🤣

14 uur geleden
Ik heb zelf een vreselijke hekel aan alle kledingstukken die hoog eindigen of ergens snijden/drukken en liefste ben ik de heledag naakt 🤣 ik leef dus echt in mijn onsie. Ik heb nu dit ding gekocht voor de warme zomer maanden en ben erg tevreden! Trekt snijd en plakt nergens maar ik ben toch nog soort van bedekt!