131 Reacties

3 weken geleden
Wat leuk! Wij krijgen in augustus ons eerste kindje ook een jongetje馃┑ 1 augustus uitgerekend.
In het begin was ik heel bang dat ik de kleding maar niks zou vinden voor jongens. Maar inmiddels ben ik al flink aan het shoppen geslagen en allemaal leuke dingen gevonden.

3 weken geleden
Reactie op Snowflakessnow
Wat leuk! Wij krijgen in augustus ons eerste kindje ook een jongetje馃┑ 1 a ...
Wij ook ons eerste kindje 馃挋 1 augustus. Ik was ook bang dat er geen leuke kleding was, maar gelukkig toch veel leuke keuze

3 weken geleden
Reactie op Lisainverwachting
Wij ook ons eerste kindje 馃挋 1 augustus. Ik was ook bang dat er geen leuke ...
Jaa ik was echt een beetje bang voor al die dino kleding en van die superhelden dingen die je tegenwoordig ziet.
Toen zag ik een aantal tuinbroekjes bij name it en vanaf daar vond ik allemaal leuke dingen. Ook bij de h&m en next en de family in duitsland.

3 weken geleden
Wij zijn zwanger van onze eerste en het is een jongetje 馃槏馃槏馃槏 ben zoooo blij!!!

3 weken geleden
Reactie op Joyce21081992
Wij zijn zwanger van onze eerste en het is een jongetje 馃槏馃槏馃槏 ben zoooo bl ...
Oh en we zijn 20 augustus uitgerekend 馃挋馃挋馃挋

3 weken geleden
Hier begonnen wij 14 jaar geleden met een knul馃挋 daarna volgde er 2 meiden馃挅 en nu zwanger weer van een knulletje馃挋 super leuk! Echt een kadootje 馃槉

VRIEND
3 weken geleden
Hier ook 25 augustus uitgerekend van onze 3e knul馃グ
Zo nieuwsgierig..
Nummer 1 is net tornado
Nummer 1 is de rust zelf..
Nummer 3 ????? Word onze 1e zomerband..
Andere 2 van febr en maart. Dus heb geen idee wat voor kleren ik moet kopen haha
Geen tips voor je. Geen 1 kind is hetzelfde

3 weken geleden
23 augustus uitgerekend, en ook een jongetje!
We hebben al een dochter van 3,5. Dus ergens voelt deze zwangerschap dan ook als een hele nieuwe ervaring.
Ik herhaal als het ware wel mijn hele zwangerschap weer, want hij is in dezelfde week uitgerekend als dat mijn dochter jarig is! 馃グ

VRIEND
3 weken geleden
Reactie op Loveyourlife
Hier ook 25 augustus uitgerekend van onze 3e knul馃グ
Zo nieuwsgierig..
Numm ...
Omg stomme autocorrectie. Zomerband is natuurlijk Zomerbaby!!!

3 weken geleden
Hier ook in verwachting van een jongetje馃挋 5 augustus uitgerekend. En ik heb nog een tienerzoon van 15 (niet van mijn huidige partner)