16 Reacties

2 dagen geleden

Dankbaar dat we vandaag de sleutel van ons nieuwe huis hebben gekregen waar onze dochter geboren gaat worden 🥹

2 dagen geleden

Dankbaar dat ik gisteren kon uitrusten en thuis ging werken i.p.v. op kantoor ☺️

2 dagen geleden

Ik ben dankbaar dat de verloskundige en huisarts mijn klachten serieus nemen want ik ben nog steeds moe en misselijk maar daar gaan we dus wat aan doen.

2 dagen geleden

Dankbaar dat we een jongen krijgen! Zo op gehoopt 🥰 En zo dankbaar dat mijn man nog steeds wilt koken zodat ik minder misselijk ben

2 dagen geleden

- Dankbaar dat ik de kleine meid nu elke dag voel bewegen en zelfs mijn buik nu kan zien bewegen als ze schopt ❤️ - Dankbaar voor mijn vriend die heel het huis aan het verbouwen is om het mooi te maken voor de kleine meid en mij - Dankbaar dat ik een zorgeloze zwangerschap heb en dat de baby helemaal gezond is - Dankbaar dat het werken in de zorg mij nog steeds lukt - Dankbaar voor de allerbeste en meest lieve familie om mij heen waar ik de zwangerschap mee deel

2 dagen geleden

Mooie topic! - dankbaar voordat ik nog een tweede keer moeder mag worden - dankbaar voor de groei die ik de laatste jaren heb doorgemaakt - dankbaar voor elke lach en knuffel van mijn zoontje en het rijkdom om hem te mogen zien opgroeien - dankbaar voor de groeiende verbinding met de mensen om mij heen - dankbaar voor het leven zelf 🙏

2 dagen geleden

Dankbaar voor mijn partner, hij is fantastisch. Dankbaar voor mijn zusje die me begeleid in het moederschap, zij is heel ervaren en ik begin net. Dankbaar voor mijn meisje in mijn buikje die al snel sterk word. Dankbaar voor hoe mijn leven loopt. Dankbaar voor de kans om aan mezelf te werken. Dankbaar dat deze kleine meid nu al een lichtpuntje in zoveel levens is. Dankbaar voor alle hulp en iedereen die staat te trappelen voor dit kleintje.

2 dagen geleden

Mooi topic!! Dankbaar voor: Mijn man, nu al de liefste papa en geweldige partner. Dat we nog op babymoon konden gaan. Dat ik haar al voel schoppen en mijn man het ook al 1 keer heeft mogen voelen Dankbaar voor een goede 20 weken echo. Dankbaar dat ik snel zwanger mocht worden van een nu al zeer geliefd meisje

2 dagen geleden

Dankbaar dat ik na 4 jaar eindelijk een goeie zwangerschap mag meemaken(klopt af). Dankbaar voor mijn allerliefste man, die voor me zorgt en alles laat vallen om er voor me te zijn. Dankbaar voor een goeie 20 weken echo. Dankbaar voor mijn ouders die altijd klaar staan voor ons. Dankbaar voor de goeie dagen, dat ik niet hoef over te geven en me een beetje mens voel.

2 dagen geleden

Dankbaar voor mijn lieve vriend die heel veel wegneemt van mij ❤️💙 Dankbaar dat tot nu toe deze zwangerschap goed verloopt. Dankbaar voor de goede 20 weken echo 🙏 Dankbaar dat ons sterretje hierboven meekijkt naar zijn broertje die groeit in de buik 💙 Dankbaar dat de zon meer gaat schijnen. Dat doet goed!

gisteren

Dankbaar voor hoe mijn man helpt in het huishouden ❤️ Dankbaar voor een lekkere maaltijd vandaag Dankbaar dat ik me energiek voel Dankbaar dat we nog weer 50 euro teruggestort krijgen van Babydump omdat de kinderwagen ineens goedkoper is geworden 😁

gisteren

Geweldig topic - dankbaar voor de tijd die nog met ons drietjes is gegund voordat ons tweede kindje komt - dankbaar voor dat ik me mentaal zo stabiel voel - dankbaar voor alle support die ik krijg van mijn omgeving voor mijn beperkingen door bekkenklachten - dankbaar voor de zon en dat we weer een kindje in de zomer krijgen en dus lekker buiten mogen zitten - dankbaar dat ons uberhaupt een tweede kindje is gegund en dat het in 3 ipv 14 rondes is gelukt dit keer - dankbaar dat ons kindje zo gezond is - dankbaar voor de kusjes die mijn zoontje elke dag op mijn buik geeft ♥️

gisteren

- Dankbaar dat ik binnen 1 maand zwanger ben geworden - Dankbaar dat elke echo zó positief - Dankbaar dat we (waarschijnlijk) een jongen krijgen, al was mijn voorkeur een meisje, ben ik uiteindelijk zo blij met een jongen - Dankbaar voor mijn familie die veel hulp biedt - Dankbaar voor mijn vriend die door middel van kleine dingen mij enorm helpt - Dankbaar voor mijn vriend die elke dag wel zegt hoe mooi zwanger ik eruit zie - Dankbaar dat de misselijkheid voorbij is!!!!

17 uur geleden

Dankbaar dat het vandaag lekker weer word Dankbaar dat we nog leuke plannen kunnen maken op zeer korte termijn Dankbaar dat ik zo een goeie zwangerschap heb op mijn 36e Dankbaar dat ik me vandaag goed voel (ik bekijk het per dag)

17 uur geleden

Hele leuke topic💖 ✨Dankbaar voor deze zwangerschap en babyboy die heel actief in mijn buik beweegt😍 ✨ Dankbaar voor mijn lieve man die ALLES voor ons doet, me zowat bovenop zijn hoofd draagt 🥹 ✨ Dankbaar voor lieve, betrokken ouders die alles laten vallen om mij te helpen 💕 ✨ Dankbaar dat er altijd gezond en lekker eten is in huis..🥺

11 uur geleden

Wat mooi 🤩 Dankbaar voor mijn 3 jarige gezonde en o zo vrolijke zoon! Een goede 20 weken echo en een gezond klein meisje in mijn buik 🩷 De zon ☀️🥰 Een net gepoets huis door onze geweldig poets! Wat een luxe is dat toch! Mijn lieve vriend die mij altijd begrijpt (soms beter dan ik mezelf 😅) Geweldige familie om ons heen die ervoor zorgen dat we morgen met vrienden een weekend weg kunnen ❤️ De meivakantie die we weer kunnen benutten met een mooie vakantie 😍🇬🇷