Hello, hoe gaat het met jullie ?
Ik merk echt dat mijn suiker lastig gaat, ben bijna 15 weken zwanger en soms als ik hoog zit ga ik niet omlaag en als ik laag zit ga ik niet omhoog en eet ik super veel (snoep, koek, lekkere troep zeg maar)
Is dit herken baar bij iemand ?
Ik hoor graag van jullie 🥰
Ja echt een uitdaging!
Ik moet wel zeggen dat bij mijn eerste zwangerschap het veel heftiger was. Toen kreeg ik hem ook niet omlaag. Nu bij de 2de blijf ik aan de lage kant zitten. Heb je je nacht insuline al wat naar beneden gesteld in overleg met je artsen. als je telkens zo laag zit?
Ik heb type 2 en schommel ook zo erg. Vaak hoge pieken en als ik teveel insuline spuit weer extreem laag. Ik zoek ook veel herkenning in topics, omdat het me dwars zit. Heb morgen een afspraak en ga dan alles bespreken. Het is lastig als je insuline zo schommelt he?
Ik heb hetzelfde nu met 15 weken. Ineens heel veel lage suikers die dan super lang niet omhoog gaan en dan ineens als ik net wil gaan slapen ofzo weer de lucht in schieten 😢
Heb al een dochter rondlopen van 2,5. Dat maakt soms dat hypos ook veel langer aanhouden denk ik. Het is gewoon allemaal een stuk onvoorspelbaarder nu.
Ik ben er helaas niet bekend mee maar door mij maagverkleining moge ze bij mij geen suiker test doen dus moet 7x per dag me suiker testen met een vinger prikkie alleen geen idee of de waarde goed zijn🙈
Ik heb de simplera sinds kort alleen in merk dat de waardes enorm afwijken ...
Ja dat komt dus door de ascal. Mijn tip probeer dat echt een beetje los te laten.
Maar zit je nog in de SG en heb je van je DVK het advies gekregen om dus fake bolussen te doen?
Ja dat komt dus door de ascal. Mijn tip probeer dat echt een beetje los te ...
Oo dat zou inderdaad daardoor kunnen komen, nee mag geen fake bolussen doen. Moet het de kans geven. Ze gaf aan als er nu al teveel word gedaan ik later in de zwangerschap nog meer moeite ermee zou hebben