97 Reacties

7 maanden geleden

Toevallig net opgezocht wat we bij de eerste hadden ter indicatie voor nu haha. Ca 250 euro voor 50-60 Kaartjes (weet het aantal niet meer precies). Incl envelop. Wij zijn langs de lokale drukker gegaan met een idee en die heeft dat verder ontworpen en uitgewerkt :) Ben nu van alles aan het bekijken online maar kan het nu nog niet zo vinden.

7 maanden geleden

Zou best een redelijke prijs kunnen zijn. Ik was vorige keer ook voor z'n 50 kaartjes z'n 150 euro kwijt volgens mij. En dan was het kaartje vrij basic. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.

7 maanden geleden

Ik ga een kaartje zelf aanpassen op Studiopie, vind ik altijd wel leuk bij een wat kleinere onderneming. Die prijs klinkt best redelijk

7 maanden geleden

60 stuks voor €150 met enveloppe zat ik nu op. Ik heb toevallig vandaag de proefdruk binnengekregen. Ik heb dit net als bij onze eerste bij kaartje to go gedaan. Die hebben ook een super leuke actie dat wanneer je op je uitgerekende datum bevalt je de geboortekaartjes gratis krijgt (tot een bepaald bedrag)

7 maanden geleden

Toevallig gisterenavond 2 kaartjes aangepast en besteld om te kijken hoe het wordt! Wij hebben het ook incl kaartje voor kraamfeest en envelop, maar heb nog niet echt berekend hoeveel ik dan kwijt ben voor alle kaartjes. We zijn wel ook deze week bezig met een adressenlijst etc!

7 maanden geleden

StudioNijs koop ik mn kaartje. Enveloppen koop ik los denk ik, dan kan ik in mijn verlof de adressen al schrijven

7 maanden geleden

Reactie op Lillyismijnnaam

StudioNijs koop ik mn kaartje. Enveloppen koop ik los denk ik, dan kan ik i ...
StudioDijs, sorry typfout

7 maanden geleden

Ik heb ze zelf gemaakt in illustrator (hobbyprojectje) en dan laat ik ze drukken op mooi karton, denk gewoon via drukwerkdeal. Enveloppen heb ik via enveloppenland besteld :). Alles bij elkaar ben ik rond de 120 euro kwijt voor 60 kaartjes.

7 maanden geleden

Uilennestje heeft leuke kaartjes

7 maanden geleden

Ik heb ze twee jaar geleden zelf ontworpen in Canva. Voor 60 stuks was ik toen via peterprint 45,- kwijt. Ga het nu ook weer zelf ontwerpen en dan gewoon zelf laten afdrukken. Bedenk dat een kaartje ook nog 1,- p.s. is om te verzenden. 😅 Ik heb voor mensen waarvan ik weet dat hij weggegooid werd dus gewoon een digitaal kaartje 🙊

7 maanden geleden

Naar wie sturen jullie het kaartje allemaal? Ik zie vaak het getal 60 voorbij komen hier en las dat een geboortekaartje een indirecte uitnodiging is om langs te komen. Ik heb helemaal geen zin in zoveel mensen 😂

7 maanden geleden

Ik zou rond de 155 euro uit komen voor 60 kaartjes met envelop en bijpassend sluitingen op kaartje2go

7 maanden geleden

Reactie op eensolomama

Ik heb ze twee jaar geleden zelf ontworpen in Canva. Voor 60 stuks was ik t ...
Meer !! Vanaf juli worden postzegels €1.31 Postzegelprijs gaat weer omhoog: vanaf juli betaal je 1,31 euro https://www.nu.nl/economie/6355574/postzegelprijs-gaat-weer-omhoog-vanaf-juli-betaal-je-131-euro.html

7 maanden geleden

Reactie op Didi2025

Naar wie sturen jullie het kaartje allemaal? Ik zie vaak het getal 60 voorb ...
Hahahahaaha ik voel dit. Ja eigenlijk naar wat collega's, familie, opa's en oma's en broers zussen en vrienden en vriendinnen. En je kan altijd nee zeggen he als ze bellen of appen doen wij ook 😭🤣

7 maanden geleden

Vorige keer heel veel kaarten verzonden omdat het "zo hoort" Dit keer sturen we alleen kaarten naar mensen die we sinds de geboorte van de oudste ook regelmatig hebben gezien/gesproken. Dus niet die ene tante die je alleen met familiedag ziet, of die vage kennis omdat zij ook een kaartje stuurde. Scheelt zekers de helft 👌

7 maanden geleden

Wij gaan indd ook echt geen kaarten sturen naar oude kennissen of verre familieleden die je nooit ziet. Maar komen alsnog rond de 60! Denk ook aan: verloskundige, kraamzorg, fysio etc! :) En mensen die in de buurt wonen gaan we vragen aan mn schoonmoeder of zij de kaartjes rond wilt brengen, die houdt van wandelen en scheelt weer een hoop postzegels dus geld! 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Sjakie88

Meer !! Vanaf juli worden postzegels €1.31 Postzegelprijs gaat weer omhoo ...
Wauw! 🥹

7 maanden geleden

Reactie op Didi2025

Naar alle mensen die op onze bruiloft waren (wel per koppel/gezin natuurlijk), naar werk, sportvereniging, vk, yogadocent. We hebben allebei een grote vriendengroep dus dan komen we daar wel snel aan. Die staan ook echt niet allemaal de eerste maand op de stoep hoor, bij de anderen die kinderen kregen ging dat ook heel erg geleidelijk.

7 maanden geleden

Reactie op Didi2025

Familie, vrienden, buren en de verloskundige krijgt er ook eentje. Sommige krijgen er 2 zoals mijn stiefzusje die bewaard alles van onze zoon zoals dus geboorte kaartjes en kerstkaartjes,….. Mijn verloskundige die mijn bevalling heeft ondersteund heeft er ook eentje gekregen die houdt schijnbaar een plakboek bij van elk kindje dat ze op de wereld zeg met kaartjes of als ze die niet krijgt gewoon een verhaaltje 😊 super schattig toch?

7 maanden geleden

Ja niet normaal he soms die prijzen. Al helemaal met een postzegel erbij. Ik kwam zelf toevallig dit tegen op de socials: Birthalert.nl Hier kan je een geboorte pagina aanmaken (eventueel met wachtwoord en er stond ook dat de pagina's niet vindbaar zijn voor zoekmachine's, vind ik wel een fijn idee). Ik denk dat ik dit naar de meeste mensen ga sturen ipv een appje met foto. Veel leuker omdat je hier ook het gewicht enzo in kan vullen, en er is ruimte voor een gedichtje en foto's enzo. Lekker orgineel ook want het is pas nieuw. En dan alleen de inner circle een echt kaartje sturen.