97 Reacties

3 maanden geleden
Tranen liepen bijna over mijn wangen toen ik dit pakketje opende, dus dit word hier het eerste pakje

3 maanden geleden
Reactie op Vlaatjee
Ik heb een super leuk geboortepakje gezien bij de HEMA maar deze is alleen ...
ligt eraan hoe groot jouw baby is haha!

3 maanden geleden
Reactie op Vlaatjee
Ik heb een super leuk geboortepakje gezien bij de HEMA maar deze is alleen ...
Je kan hem wel meenemen maar Hema valt gemiddeld wel wat groter dus het kan zijn dat het pakje te groot is uiteindelijk.

3 maanden geleden
Wij willen het geslacht niet weten dus wou iets unisex. Vond deze zo leuk馃グ

3 maanden geleden
Reactie op Lifa87
Ik ga volgen! Ik ben nog op zoek naar het eerste pakje. Het liefst wol/wol+ ...
Ik heb pas een heel mooi pakje van Dilling gekocht. Van wol+zijde in bet wit het voelt ook heel fijn aan馃グ

3 maanden geleden
Lynaly.nl heeft zulke schattige pakjes ! Gepersonaliseerd met naam en ze hebben echt vanalles . Ik heb mijne daar ook vandaan en is top kwaliteit maar de naam staat erop en die houden we nog even geheim 馃槉馃槉

3 maanden geleden
Dit complete pakje hebben we gekocht bij de Primark en wordt waarschijnlijk het geboortepakje. Is het noodzakelijk om ook echt kleertjes mee te nemen in maat 50? Of is maatje 56 echt overduidelijk veel te groot voor een eventueel pasgeboren baby?

3 maanden geleden
Reactie op HappyMama2310
Dit complete pakje hebben we gekocht bij de Primark en wordt waarschijnlijk ...

Bij onze dochter moesten we maat 50 nog een tijdje oprollen omdat alles te groot was en zij was 3400 gram. Maar ik ken ook kindjes die meteen in maat 62 zaten. Ik had zelf 50 en 56 mee naar het ziekenhuis 馃槉

3 maanden geleden
Reactie op Snowflakessnow
Ik heb pas een heel mooi pakje van Dilling gekocht. Van wol+zijde in bet wi ...
Dilling is ook echt super fijn! Mijn twee jongens slapen in niks anders. Ik heb alleen nog niet iets kunnen vinden waarbij ik verliefd werd aan setje/boxpakje. We zoeken rustig verder 鈽猴笍

3 maanden geleden
Reactie op Frumpie
Wij hebben deze in maat 56. Ik moet er elke dag even naar kijken 馃グ Ik twij ...

Zou zeker maat 50 ook kopen 鉂わ笍 m鈥檔 dochter was bijna 4 kilo en 51 cm en heeft zeker de eerste dagen alleen maar maat 50 aangehad

3 maanden geleden
Reactie op HappyMama2310
Dit complete pakje hebben we gekocht bij de Primark en wordt waarschijnlijk ...

Mijn zoontje heeft echt de eerste 3 weken nog in maat 50 gezeten. Onze zoon is een weekje later geboren en gewoon gemiddeld qua lengte en gewicht.
Als de kleertjes te groot zijn kan het zo zijn dat het over het neusje komt te zitten. Dus ja maat 50 in huis halen is wel nodig. Maar ik zal het niet te veel doen. Je hebt zo nieuwe kleertjes bij besteld of gehaald.

3 maanden geleden
Reactie op Frumpie
Wij hebben deze in maat 56. Ik moet er elke dag even naar kijken 馃グ Ik twij ...

Ahhh leuk!! Dit pakje wou ik gisteren ook bestellen maar shirtje was niet in maatje 50 dus maar niet gedaan;). Maar zooo leuk, ga van de week nog keertje online kijken of het maatje weer op voorraad is! 馃グ