524 Reacties

4 maanden geleden

Donn Giulio en Luca Gianni🩵 Geboren op 10 juni 2025 1370g en 39cm 1660g en 41cm Onze jongens zijn geboren met 31+1. Bevalling ging super snel en ondanks hun termijn allebei huilend ter wereld gekomen🫶🏽

4 maanden geleden

Reactie op Sophie124

Donn Giulio en Luca Gianni🩵 Geboren op 10 juni 2025 1370g en 39cm 1660g en ...
Van harte gefeliciteerd 💙💙

4 maanden geleden

Reactie op Sophie124

Gefeliciteerd 💙

4 maanden geleden

Reactie op Sophie124

Gefeliciteerd!🩵

4 maanden geleden

Aub mensen alleen het bericht liken van iemand dan blijft er overzicht. Anders straks 1000 berichten hier waarvan maar 100 echt een geboortemelding.

4 maanden geleden

Gefeliciteerd!🩵

4 maanden geleden

Na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen ivm zwangerschapsvergiftiging zijn wij vannacht voor de 3e keer ouders geworden van Inaya 🩷 ondanks dat ze met 35 weken is geboren doet ze het goed 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Lena_1991

Aub mensen alleen het bericht liken van iemand dan blijft er overzicht. And ...
Hi , Deze regelt is er niet meer :) er mag gewoon inhoudelijk worden gereageerd op elkaar op de geboortes 😀

4 maanden geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Hi , Deze regelt is er niet meer :) er mag gewoon inhoudelijk worden gerea ...
Wat een onoverzichtelijke zooi gaat het worden dan. 😕

4 maanden geleden

Reactie op Koffieleut1900

Juist fijn toch als we elkaar kunnen feliciteren met de geboortes van de kinderen. Zeker voor de mama’s die te vroeg zijn bevallen waarvan de kinderen het goed doen. Dan maar even door de “zooi” heen kijken. Maak je niet zo druk.

4 maanden geleden

Reactie op Koffieleut1900

Inhoudelijk op elkaar reageren gaat geen zooi geven :)

4 maanden geleden

Reactie op angel90

Na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen ivm zwangerschapsvergiftigin ...
Gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat met de kleine 🥰

4 maanden geleden

Hier ook al bevallen van ons kleine meisje 🩷. 34+4 dagen & 1460 gram.

4 maanden geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Inhoudelijk op elkaar reageren gaat geen zooi geven :)
Ik zie 75 likes op het berichtje waarbij de wens wordt uitgesproken dat er een helder geboorteoverzicht komt zonder op elkaar te reageren. Zouden we ander en en bovenin kunnen vastpinnen? Ik vind het namelijk keileuk alle geboortes te zien, namen, termijn etc. Maar nog tiental melding ertussen met gefeliciteerd (terwijl dat me logisch lijkt) vind ik zelf niet echt chill en volgens mij gezien de reacties meer mensen niet... 🤗

4 maanden geleden

Reactie op eensolomama

Ik zie 75 likes op het berichtje waarbij de wens wordt uitgesproken dat er ...
Helemaal mee eens!

4 maanden geleden

Vanmiddag 4 juli ben ik bevallen met 35+1 weken van een prachtig, sterk mannetje met de namen Jip Noah💙 We noemen hem Jip. Ik had met 32+2 weken spontaan gebroken vliezen en gelukkig dus bijna 3 weken nog veilig in mijn buik gebleven maar afgelopen nacht begon hij toch met zichzelf aandienen:). Rond 9:30 werden de krampen heviger en duidelijke weeen. Om 13:00 u zat ik op 6cm en om 13:40 met 2 perweeen was hij er!! Hij weegt 2415gram en we blijven nog even 3 dgn ter observatie in het zkh. Heel erg opgelucht dat het zo mocht gaan🙏💙

4 maanden geleden

Reactie op eensolomama

Ja mee eens!

4 maanden geleden

Reactie op eensolomama

Mee eens!

4 maanden geleden

Met 31+2 bevallen (30 juni) van ons lieve zoontje Lio 🩵💙 1780 gram (zat veel vocht in z’n lijfje) dit doordat ik zwangerschapsvergiftiging had. Heb een week in het ziekenhuis gelegen, werd steeds zieker en zieker dat ze besloten hebben om hem te halen. Hij ligt nu op de neonatologie IC, hij is gelukkig stabiel en hopen dat hij aankomende week naar een ziekenhuis dichter in de buurt kan komen (high care) Het breekt ons hart om hem iedere dag weer achter te laten in het ziekenhuis maar hij is in goede handen ❤️

4 maanden geleden

Gisteren met 32+6 bevallen van een prachtige dochter genaamd Nové. Ze weegt 1955 gram en is 43 cm. Mijn placenta liet los. Ze is met spoed gehaald door middel van een keizersnede. Ze doet het hartstikke goed!🩷🩷