7 Reacties

gisteren
Ik kreeg ook een mail vandaag met "speciaal voor juli en augustus: het kraamhotel is een comfortabele plek waar jij, je kindje en je partner drie tot vier dagen, 24 uur per dag kunnen verblijven en waar je van 8.00 tot 20.00 uur kraamzorg krijgt". Ik doe persoonlijk wel liever dit dan geen zorg. Toen mn moeder mij kreeg was het allemaal natuurlijk zo anders (niet perse verkeerd ofzo maar toch) maar als dat voor jou goed genoeg voelt is dat natuurlijk mooi!

VRIEND
gisteren
Hier ook een apart mailtje erover. Ik twijfel heel erg want ik wil niet onnodig lang bij mijn andere 2 zoontjes weg zijn. En mijn man zou sws naar huis gaan, omdat er iemand bij hun moet zijn. Wel bijzonder! Ik kom uit delfzijl 3n zou dan in groningen moeten verblijven.
Kraamzorg is ook controle van het kindje dat vind ik belangrijkste van allemaal de rest red ik me wel mee..
Lastig bevallen in de zomervakantie🥲

gisteren
Krijg je helemaal geen kraamzorg? Zelf niet de controles voor de kraamvrouw en kindje?
In dat geval zou ik toch kiezen voor het kraamhotel

gisteren
Reactie op Loveyourlife
Hier ook een apart mailtje erover. Ik twijfel heel erg want ik wil niet onn ...
Ik zou ook in Groningen moeten!

17 uur geleden
Hai! Ik heb precies hetzelfde, van Noord Holland naar Zuid Holland gaan verhuizen afgelopen week en ik ben 31 weken, met moeite nog kraamzorg kunnen regelen bij Gro Up, ze beweren altijd een plekje te hebben dus misschien heb je daar nog kans? Wel gaven ze indd aan dat als ze niemand hebben dat ze je doorverwijzen naar een kraamhotel in de buurt.

VRIEND
17 uur geleden
Reactie op Harmonieuzeluipaard
Ik zou ook in Groningen moeten!
Ik ga mij wel proberen aan te melden. Zijn maar 6 plekjes dus daar lossen ze niet heel.veel mee op🤭

15 uur geleden
Ik heb hetzelfde gehad, ik ben met ongeveer 20 weken naar een andere regio verhuist en moest ook een nieuwe kraamzorg aanvragen. Ik had alles gebeld en ze zaten allemaal vol, toen via de zorgverzekering en een week later had de vk een kraamzorg voor me gevonden die eigenlijk vol zat maar door hun heb ik er wel eentje kunnen krijgen. Via de vk is alles mogelijk daarin!