4 Reacties

vorige week

Ik heb dit ook en afgelopen week ook benoemd bij de verloskundige. Volgens haar zijn het mijn buikspieren, blijkbaar zijn die nogal strak. Ik kan er ‘s nachts ook echt spierpijn voelen als ik moet gapen bijvoorbeeld. Haar advies was om magnesium te slikken (omdat ik ‘s nachts óók spierkrampen in mn kuiten heb), de dosering in overleg met de huisarts/apotheek
Ik heb dit ook, bijna iedere dag halverwege de middag begint het bij mij. Zorgt inderdaad voor een heel vervelend gevoel en maakt het avondeten lastiger omdat het al vol voelt. Ik heb ook geen idee, ga het volgende week vrijdag voorleggen aan de vk.

vorige week

Ik heb dit ook en de fysio heeft een buikband geadviseerd. Die draagt je buik een beetje voor jou. Ze zei omdat je anders de hele dag je buik een beetje omhoog aan t trekken bent en dat houdt je lijf eigenlijk niet vol. Die buikband helpt daarbij en mag je gewoon de hele dag dragen. Helpt bij mij ook bij het fietsen met tegenwind of een heuvel op. Deze raadde mn fysio aan: Bekijk Zwangerschapsband - Bekkenbrace - Buikband voor zwangere vrouwen - Zwangerschapsband - Zwangerschapsbrace - Steunband - Zwangerschap Ondersteuning - Zwangerschap Gordel - Bekkenband op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapsband-bekkenbrace-buikband-voor-zwangere-vrouwen-zwangerschapsband-zwangerschapsbrace-steunband-zwangerschap-ondersteuning-zwangerschap-gordel-bekkenband/9300000032499510?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik had echt na elke hap een opgeblazen buik, en kreeg daarvan ook spanning in mn hele buik. Ik neem nu elke dag probiotica (orthiflor) en het is echt veel minder! Ik kan weer normaal eten en heb veel minder last van mn buik. Ik moet wel echt oppassen met dingen tillen of met lang staan, dan krijg ik wel weer snel een gespannen buik, maar het is niet meer zo standaard.