8 Reacties

vorige week
Mijn ervaring met harde buiken is dat ie helemaal samen trekt en niet 1 deel onderin. Bandenpijn zijn felle steken onderin.

vorige week
Klinkt voor mij als bandenpijn, ik heb het ook en het is erger na lang lopen etc.

vorige week
Ik herken wat je omschrijft en het klinkt meer als bandenpijn. Wanneer ik last heb van harde buik dan voelde het meer als een kramp maar dan niet onderin, echt aan de bovenkant van de buik. En het voelde zoals wanneer je spier in je kuit verkramp zeg maar. Alleen is het dan in je buik. Hoe dan ook, een signaal dat je rust moet pakken :)

vorige week
Ik denk wel harde buiken. Heb er zelf ook al last van en herken van mijn vorige zwangerschap het gevoel. Harde buiken is een samentrekking van de baarmoeder en omdat hij nu nog maar rond de navel zit voel ik het alleen daar en niet over heel mijn buik. Dit zal later, als de baarmoeder gegroeid is dus een groter oppervlak zijn 馃き

vorige week
Ik heb het hier ook en harde buiken en bandenpijn
De baby zal erg een groeispurt maken nu hoeveel weken ben jij?
Ik heb al advies niet meer te tillen en te bukken
En echt rustig aan te doen
Al vind ik dat dus echt heel irritant en lastig

vorige week
Reactie op Meiden mama
Ik heb het hier ook en harde buiken en bandenpijn
De baby zal erg een groe ...
Ik ben nu 21+2. Heb hier nog een dreumes rondlopen dus valt niet altijd mee om rustig aan te doen, ook met de dagelijkse dingen en huishouden 馃檪 Op mijn fysiek zwaardere werk probeer ik ook al een tijdje wat gas terug te nemen maarja elke inspanning geeft vaak krampen op dit moment. Controle verloskundige heb ik pas over 2 weken om dit te bespreken

vorige week
Reactie op Maes90
Ik ben nu 21+2. Heb hier nog een dreumes rondlopen dus valt niet altijd mee ...
Ja lastig wat je nu het beste kan doen of juist niet
Maar je kan altijd even bellen voor advies hoor met je verloskundige
ja dat gaat hier al net zo ik lig nu even voor ik ze weer op haal van school