111 Reacties

2 maanden geleden
Hier ook het overgeven zo zat al medicijnen van de huisarts gehad dan is t goed voor 4 uurtjes en daarna ga ik weer zei vammiddag al tegen me vriend als dit zwanger zijn is wil ik geen 2e 😱

2 maanden geleden
Ik ben het kokhalzen zat. Ik moet al kokhalzen bij de gedachten aan tandenpoetsen, supplementen slikken, ontbijten, ontlasting opruimen van de hond, de prullenbak openen, de planten water geven, dat mijn collega morgen weer zo'n gore magnetron maaltijd heeft opgewarmd op het werk. Ik wil gewoon dat ik niet meer hoef te kokhalzen.

2 maanden geleden
Ik ben het overgeven ook zat. Al 5 weken elke dag meerdere keren overgeven. Ik heb honger, ik heb dorst maar ik kan hier niet naar luisteren omdat ik vrijwel niks binnen houdt. Hier komen de nodige kwaaltjes bij kijken alsof het overgeven en dood ziek zijn niet genoeg is. Hello moeder natuur? 🤣 Soms snap ik er niks van! Het voelt alsof de wereld doordraait maar jouw leven tijdelijk stil staat, en het vervelendste is dat je niet weet hoelang het nog gaat duren 🥹 maar tegelijkertijd heel dankbaar en natuurlijk heb je het er voor over. Alleen niet zo erg verwacht. 😖

2 maanden geleden
Dankje voor dit topic! Ik ben de moeheid en de misselijkheid zo zat en dat ik geen normaal avondmaal op kan!!! Ik baal er heel erg van dat ik de zwangerschap niet leuk vind want daardoor voel ik me (nu al) slechte moeder. Ik krijg niks gedaan en ik voel me zo schuldig naar mijn man die echt de liefste is en veel doet!

2 maanden geleden
Ik ben het zat dat ik geen nacht meer kan doorslapen. Iedere nacht schrik ik tussen 1 en 3 wakker en vanaf dat moment ben ik ook klaar wakker. Ik mis het om te kunnen doorslapen

2 maanden geleden
Mijn schoonmoeder die druk zet om het te vertellen,omdatzij het zo graag wilt vertellen

2 maanden geleden
De lage bloeddruk.. bij de minste inspanning sta ik te draaien op mijn benen, dus ik doe geen zak met mijn gezin. Daarnaast de warrigheid in mijn hoofd.. voel me zo vaak totaal niet mezelf, vreselijk!

2 maanden geleden
Reactie op Anoniem9911
Ik ben het zat dat ik geen nacht meer kan doorslapen. Iedere nacht schrik i ...
Herkenbaar!

2 maanden geleden
Reactie op LiefsteHoop
Herkenbaar!
Het is wel alvast voorbereiding voor als de kleine er is hahahaha

2 maanden geleden
Reactie op Anoniem9911
Het is wel alvast voorbereiding voor als de kleine er is hahahaha
Zeeeker!
Wij hebben ook een dreumes die altijd 5 uur wakker is 😑 pittige tijden! Ik doe iig mee met de dutjes als het kan.

2 maanden geleden
Reactie op Kersenbloesem2
Dankje voor dit topic! Ik ben de moeheid en de misselijkheid zo zat en dat ...
Heel herkenbaar maar het wordt echt beter. Je gaat je energie terug krijgen. Vertrouw daarop. Begrijp je helemaal hoor, zo waren mijn afgelopen weken ook. Partner deed bijna alles en ik voelde me een niksnut. Maar totaal onterecht natuurlijk ons lichaam is een kind aan het maken. Dat kost gewoon heel veel energie. Hou vol,, 🫂🩷

2 maanden geleden
Reactie op Kersenbloesem2
Dankje voor dit topic! Ik ben de moeheid en de misselijkheid zo zat en dat ...
Ja, ik snap je ook! Maar inderdaad, ons lichaam is zo keihard bezig met het maken van een mensje. Het beste wat we voor onszelf kunnen doen is eraan toegeven en de boel maar even laten voor wat het is. Je doet wat je kunt en meer kun je niet doen ❤️ Mildheid naar jezelf is misschien ook iets wat je je kindje wil leren, dit zou het ultieme oefenmoment zijn 💕 Sterkte!

2 maanden geleden
Ik ben het zat dat ik naast mijn zwangerschapskwaaltjes ook elke griep mee pak die er voorbij komt 😭. Ik kijk zo uit naar de lente

2 maanden geleden
Reactie op Rachel123456
Mijn schoonmoeder die druk zet om het te vertellen,omdatzij het zo graag wi ...
Super herkenbaar! Ik was wel streng want ik moest en zou eerst de nipt test doen, dat was echt een stok achter de deur! Doordat de nipt 8 dagen duurde mocht ze het pas na ruim 13 weken vertellen.