111 Reacties

2 maanden geleden
Hier ook het overgeven zo zat al medicijnen van de huisarts gehad dan is t goed voor 4 uurtjes en daarna ga ik weer zei vammiddag al tegen me vriend als dit zwanger zijn is wil ik geen 2e 😱

2 maanden geleden
Ik ben het kokhalzen zat. Ik moet al kokhalzen bij de gedachten aan tandenpoetsen, supplementen slikken, ontbijten, ontlasting opruimen van de hond, de prullenbak openen, de planten water geven, dat mijn collega morgen weer zo'n gore magnetron maaltijd heeft opgewarmd op het werk. Ik wil gewoon dat ik niet meer hoef te kokhalzen.

2 maanden geleden
Ik ben het overgeven ook zat. Al 5 weken elke dag meerdere keren overgeven. Ik heb honger, ik heb dorst maar ik kan hier niet naar luisteren omdat ik vrijwel niks binnen houdt. Hier komen de nodige kwaaltjes bij kijken alsof het overgeven en dood ziek zijn niet genoeg is. Hello moeder natuur? 🤣 Soms snap ik er niks van! Het voelt alsof de wereld doordraait maar jouw leven tijdelijk stil staat, en het vervelendste is dat je niet weet hoelang het nog gaat duren 🥹 maar tegelijkertijd heel dankbaar en natuurlijk heb je het er voor over. Alleen niet zo erg verwacht. 😖

2 maanden geleden
Dankje voor dit topic! Ik ben de moeheid en de misselijkheid zo zat en dat ik geen normaal avondmaal op kan!!! Ik baal er heel erg van dat ik de zwangerschap niet leuk vind want daardoor voel ik me (nu al) slechte moeder. Ik krijg niks gedaan en ik voel me zo schuldig naar mijn man die echt de liefste is en veel doet!

2 maanden geleden
Ik ben het zat dat ik geen nacht meer kan doorslapen. Iedere nacht schrik ik tussen 1 en 3 wakker en vanaf dat moment ben ik ook klaar wakker. Ik mis het om te kunnen doorslapen

2 maanden geleden
Mijn schoonmoeder die druk zet om het te vertellen,omdatzij het zo graag wilt vertellen

2 maanden geleden