18 Reacties

gisteren

Hema hempjes en dan een of 2 maten groter. Wel ff checken dat ze lang genoeg zijn.

gisteren

Ik woon in katoenen jurken, niet per se zwangerschapsjurken, met een katoenen fietsbroekje eronder en een hemdje. Allen niet zwangerschaps-gerelateerd, maar in grotere maat/wijd. Verder leef ik 5 versnellingen trager en stel ik alles uit dat ik kan uitstellen, met deze temperaturen🙏

18 uur geleden

Ik heb jurkjes en setjes kleding gekocht bij Shein, allemaal een maatje groter. En ben er zo blij mee, allemaal luchtige stofjes.. Maar als ik thuis ben en niet meer weg hoef, dan wordt het een kort broekje en hempje. En zoals eerder benoemd; heel weinig doen, veel drinken en uitstellen wat je kan uitstellen.

18 uur geleden

Ik heb allemaal zwangerschapsjurkjes gescoord op vinted! Ik wil echt niets anders dragen, broeken (ook korte) trek ik echt niet met dit weer. En idd, wat de rest zegt... Beentjes omhoog, een glas koude limonade, en niet teveel doen 🍹

16 uur geleden

Ik heb maxi jurken van 100% katoen. Niet heel flatteus vind ik, maar wel enorm luchtig en comfortabel. Ik vermijd sinds een paar jaar alle synthetische stoffen in mijn kleding. Met dit weer ben ik er extra oplettend op dat ik niet perongeluk nog een oude, zomerse kledingstuk in de kast heb liggen wat niet 100% katoen is. Daarnaast drink ik veel vaker (zwangerschapsveiige) kruiden thee, zo warm mogelijk in plaats van koude dranken. Ook een warme douche helpt mij beter dan een verkoelende douche. Verder niet te veel willen doen.

16 uur geleden

Hier ook alles via shein gekocht, korte broekjes hempje erop soms een jurkje. Gewoon voor n leuke prijs genoeg keus!

16 uur geleden

Reactie op Lifa87

Ik heb maxi jurken van 100% katoen. Niet heel flatteus vind ik, maar wel en ...
Mag ik vragen waar je de maxi jurken vandaan hebt? Ik ben ook fan van maxi jurken maar heb vrijwel geen katoenen exemplaren gevonden.

15 uur geleden

Ik vind kokerrokken echt chill zitten, laatst één bij de Zara gekocht, een maatje groter dan normaal met stretch. Dan doe ik er een gewoon topje op (die valt tegenwoordig als croptop, maar die steek ik eronder dus dat zie je niet ;) Denk dat ik meer van die rokken ga halen! Zit heerlijk

15 uur geleden

T shirt jurken van de h&m heel fijn, het zijn geen zwangerschaps jurken maar toch lekker ruim

15 uur geleden

Ik ben gisteren toevallig goed geslaagd bij de new yorker. Normaal gesproken absoluut niet mijn winkel. Ze hebben heel veel van dit soort stretchy maxi jurken en jumpsuites. https://www.newyorker.de/nl/products/detail/03.01.201.0665/001?gender=FEMALE&web_category=WCA00152

15 uur geleden

Kleding? Ik draag niks haha (ik ga ook nergens heen) heb wel een paar outfitjes voor buiten. De dingen die ik nu nog pas heb ik ooit te groot gekocht of met veel stretch omdat mijn gewicht een paar kilo schommelt ivm cyclus.

14 uur geleden

Hi dankjullie wel voor alle tips! Ik ga meteen even rondkijken☺️Helaas zit rustig aan doen er niet helemaal voor mij in met een 4 jarige en baby van 9 maanden🫣

14 uur geleden

Ik heb een jurk van byhilke waar ik in woon nu, zij is ook zwanger en heeft wat zwangerproof dingen. Goedkope jurk die nauw aansluit en iedereen zegt wat een mooie jurk heb je aan. Ik heb nog een kleur besteld ideaal😆

14 uur geleden

Spaghettibandjes van Noppies zoals https://www.babymarkt.com/nl/product/noppies-ara-verzorgingstop-cream-A446666/ en ik heb dit setje in alle kleuren gehaald MAMA Tweedelige katoenen set https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1256362001.html Verder jurken, al dan niet zonder mouwen.

12 uur geleden

Reactie op Maria Slot

Mag ik vragen waar je de maxi jurken vandaan hebt? Ik ben ook fan van maxi ...
Toevallig laatst bij de zeeman. Je hebt niet veel keus aan printjes/kleur stof. Maar ik vond het materiaal en de functionaliteit belangrijker.

12 uur geleden

Reactie op mjjv

Hi dankjullie wel voor alle tips! Ik ga meteen even rondkijken☺️Helaas zit ...
Herkenbaar, hier een 6 jarige en een 3 jarige rondrennen. Plus nog huisdieren om te verzorgen. Maar met dit warme weer is het de luifel uit en badje met warm/lauw water voor de kinderen. Pret voor 10 en ik kan rustig erbij zitten.

9 uur geleden

Reactie op Naoom93

Ik heb een jurk van byhilke waar ik in woon nu, zij is ook zwanger en heeft ...
Welke heb jij? Ik twijfel of ik met mn 34w buik nog in de loe dress pas.

9 uur geleden

Reactie op Bloem169

Welke heb jij? Ik twijfel of ik met mn 34w buik nog in de loe dress pas.
Deze heb ik ook de loé dress, ben ook 33 weken zwanger. Maar zit echt veel rek in dus denk dat ik deze nog wel lang aan kan!