18 Reacties

gisteren
Ik woon in katoenen jurken, niet per se zwangerschapsjurken, met een katoenen fietsbroekje eronder en een hemdje. Allen niet zwangerschaps-gerelateerd, maar in grotere maat/wijd.
Verder leef ik 5 versnellingen trager en stel ik alles uit dat ik kan uitstellen, met deze temperaturen🙏

18 uur geleden
Ik heb jurkjes en setjes kleding gekocht bij Shein, allemaal een maatje groter. En ben er zo blij mee, allemaal luchtige stofjes..
Maar als ik thuis ben en niet meer weg hoef, dan wordt het een kort broekje en hempje. En zoals eerder benoemd; heel weinig doen, veel drinken en uitstellen wat je kan uitstellen.

18 uur geleden
Ik heb allemaal zwangerschapsjurkjes gescoord op vinted! Ik wil echt niets anders dragen, broeken (ook korte) trek ik echt niet met dit weer.
En idd, wat de rest zegt... Beentjes omhoog, een glas koude limonade, en niet teveel doen 🍹

16 uur geleden
Ik heb maxi jurken van 100% katoen. Niet heel flatteus vind ik, maar wel enorm luchtig en comfortabel.
Ik vermijd sinds een paar jaar alle synthetische stoffen in mijn kleding. Met dit weer ben ik er extra oplettend op dat ik niet perongeluk nog een oude, zomerse kledingstuk in de kast heb liggen wat niet 100% katoen is.
Daarnaast drink ik veel vaker (zwangerschapsveiige) kruiden thee, zo warm mogelijk in plaats van koude dranken. Ook een warme douche helpt mij beter dan een verkoelende douche.
Verder niet te veel willen doen.

16 uur geleden
Hier ook alles via shein gekocht, korte broekjes hempje erop soms een jurkje. Gewoon voor n leuke prijs genoeg keus!

16 uur geleden
Reactie op Lifa87
Ik heb maxi jurken van 100% katoen. Niet heel flatteus vind ik, maar wel en ...
Mag ik vragen waar je de maxi jurken vandaan hebt? Ik ben ook fan van maxi jurken maar heb vrijwel geen katoenen exemplaren gevonden.

15 uur geleden
Ik vind kokerrokken echt chill zitten, laatst één bij de Zara gekocht, een maatje groter dan normaal met stretch. Dan doe ik er een gewoon topje op (die valt tegenwoordig als croptop, maar die steek ik eronder dus dat zie je niet ;)
Denk dat ik meer van die rokken ga halen! Zit heerlijk

15 uur geleden
Ik ben gisteren toevallig goed geslaagd bij de new yorker. Normaal gesproken absoluut niet mijn winkel. Ze hebben heel veel van dit soort stretchy maxi jurken en jumpsuites. https://www.newyorker.de/nl/products/detail/03.01.201.0665/001?gender=FEMALE&web_category=WCA00152

15 uur geleden
Kleding? Ik draag niks haha (ik ga ook nergens heen) heb wel een paar outfitjes voor buiten. De dingen die ik nu nog pas heb ik ooit te groot gekocht of met veel stretch omdat mijn gewicht een paar kilo schommelt ivm cyclus.

14 uur geleden
Spaghettibandjes van Noppies zoals https://www.babymarkt.com/nl/product/noppies-ara-verzorgingstop-cream-A446666/ en ik heb dit setje in alle kleuren gehaald MAMA Tweedelige katoenen set https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1256362001.html
Verder jurken, al dan niet zonder mouwen.

12 uur geleden
Reactie op mjjv
Hi dankjullie wel voor alle tips! Ik ga meteen even rondkijken☺️Helaas zit ...
Herkenbaar, hier een 6 jarige en een 3 jarige rondrennen. Plus nog huisdieren om te verzorgen. Maar met dit warme weer is het de luifel uit en badje met warm/lauw water voor de kinderen. Pret voor 10 en ik kan rustig erbij zitten.