8 Reacties

3 dagen geleden

https://verlanglijst.online/eh94s5vd Ons verlanglijstje voor onze kleine meid! Vandaag 32 weken 🩷

gisteren

Wij hebben een lijstje via lijstje.nl gemaakt. Ik deel de link niet gezien we er een wachtwoord op hebben zitten. Maar wat er zoal opstaat: Cadeaubon baby spa A (niet afstreepbaar) Cadeaubon (web)winkel B (niet afstreepbaar) Cadeaubon (web)winkel C (niet afstreepbaar) Hvid titi lollipop Hvid teddy tokki apricot Little L planeet speeltje Nattou hoes consultatiebureau boekje Petit Boum mijn eerste speelfles + doekje Prenatal fotolijst Senger Naturwelt warmteknuffel grote hond Geen andere knuffels, speelgoed. (niet afstreepbaar)

gisteren

Hier ook een lijstje.. omdat ik al een kindje heb dus veel dingen al in huis heb. Ik wil het liefst of van little dutch dingen in de style forest friends of cadeaubonnen voor winkels zoals hema, name it, prenatal of bol.

gisteren

Afbeeldingen worden altijd lelijk hier dus hopelijk is het te lezen

gisteren

Wat voorbeelden :)

gisteren

Nog eentje

gisteren

Reactie op Sharon-Lisa

Wat voorbeelden :)
Nog even.. is echt een leuke serie! Wij hebben bij onze huidige jongste alle 4 de boekjes cadeau gekregen. Ruim twee jaar lang al een favoriet met voorlezen!

16 uur geleden

Super leuk om jullie lijstjes te mogen zien en zo inspiratie op te doen!!