79 Reacties

vorige maand

Haha zo herkenbaar! En het gezicht van m’n baby dat onder de druppels zit omdat de melk eruit spuit als ze even loslaat🙈😂

vorige maand

Reactie op MamavanNine

Haha zo herkenbaar! En het gezicht van m’n baby dat onder de druppels zit o ...
Waaaarom laat je dan los 🙈😂?!

vorige maand

Het gevecht wanneer je een sterk toeschietreflex hebt en je baby loslaat, pauze neemt of verkeerd had aangehapt en de melk over je buik stroomt🫠

vorige maand

Al zeker een kwartier niet meer drinken, alleen slapend sabbelen, maar oh wee als ik m’n tepel even wil loskoppelen > dan is het ineens een piranha
Soms het rompertje van de kleine helemaal doorweekt aantreffen bij buik/tussen de benen en denken dat haar luier gelekt heeft maar erachter komen dat je zelf gelekt hebt 😅

vorige maand

Reactie op DierbareKers565583

Het gevecht wanneer je een sterk toeschietreflex hebt en je baby loslaat, p ...
Dit heb ik nu ook, vreselijk. Ook die gierende gulpende geluiden die ze produceert. Allemaal nieuw voor me, had ik bij de eerste helemaal geen last van. Ook nu zoogcompressen aan het gebruiken, vreselijk onhandig allemaal.

vorige maand

-Als de baby in slaap valt midden in de voeding, met de tepel tegen de wang. Allemaal druppels op de wang -te laat achterkomen dat er nog wasbare zoogcompressen uit de bh kijken -de zoekende beweging als je de baby alleen op de arm neemt

vorige maand

Reactie op Biepske

-Als de baby in slaap valt midden in de voeding, met de tepel tegen de wang ...
Dat je idd na een lange tijd doorhebt dat je tepel al een poos uit de mond tegen de wang hangt 😂

vorige maand

Proberen te voeden op verzoek, maar dan eigenlijk de hele dag onzeker zijn om iets te ondernemen of de deur uit te gaan, want stel ze komt net als je de deur achter je dicht trekt

vorige maand

Reactie op IkkieWatermeloen

Proberen te voeden op verzoek, maar dan eigenlijk de hele dag onzeker zijn ...
Dus dan maar voeden terwijl ze geen honger heeft en me aankijkt van “moet dit nou?”

vorige maand

- die koude handjes tegen je warme lichaam brrrr - melkspray in het gezichtje - loslaten want geen idee en dan heel hard huilen terwijl ze gewoon wil drinken - vergeten dat je melk sprayt en dat elke keer weer - aan je tieten voelen welke je nu ook alweer moet geven - de papa die om de haverklap zegt 'volgens mij heeft ze honger'
Je lief/lachend aankijken en dan dat de melk eruit loopt en alles onder zit 🙈 maar boos worden als de tepel niet snel genoeg terug in het mondje gaat.

vorige maand

Ik voed met tepelhoedje en deze meid pakt m soms gewoon met haar handje van mn tepel af… dan mag ik m er uit trekken want die handjes zijn zooo sterk! 🤣

Reactie op Mommy🤎

Ik voed met tepelhoedje en deze meid pakt m soms gewoon met haar handje van ...
Haha herkenbaar 🫣

vorige maand

Zoooo herkenbaar dit al-le-maal. Deze ook nog: Om niets dat er ineens een toeschietreflex op komt zetten. Geen baby in de arm, geen huilend kind oid.. en dan een zoogcompres vergeten. Lekker zo'n lekkage😅 Had ik overigens bij eerste kind nooit, nu regelmatig.

vorige maand

In je blote titties je baby in de box of wipstoel yeeten en naar de deur rennen als er word aangebeld omdat je pakketjes verwacht (lang leve scroll-klik-bestel tijdens nachtvoedingen) en dan stuntelend bij de gangdeur in een race tegen de klok je knoopjes dicht proberen te krijgen voordat de bezorger weer weg is bij de voordeur

vorige maand

Reactie op Suzanne758659

- die koude handjes tegen je warme lichaam brrrr - melkspray in het gezicht ...
Die laatste is errug herkenbaar🤪 - dat ze sabbelend aan je tepel in slaap valt en als je haar vd tepel haalt moord en brand schreeuwen alsof ze uitgehongerd is - aan je borsten voelen of het als voedingstijd wordt - regelmatig die onwijs onhandige zoogkompressen goed in je bh leggen - krassen op je borst van haar nageltjes (die je dus nog moet vijlen maar telkens vergeet tot je weer zit te voeden ....) - de onrust als ze moeite moet doen voor haar melk en het 'simpele' gedeelte voorbij is

vorige maand

Proberen haar aan te leggen, maar ze zo aan het wurmen en worstelen is dat ze met dr handje je blote tepel pakt… Owh en die handjes zijn sterk!!

vorige maand

De tepel(hoed) loslaten hoofd naar achter en dan met een stoort kopstoot terug naar de borst een aantal cm naast de tepel, richtingsgevoel is nog niet echt ontwikkeld. Tepelhoedje er steeds tussendoor aftrekken. Ze kan nog niks echt goed vastpakken. Maar de tepelhoed eraftrekken gaat met grote precisie! Sowieso onwijs gestoeid met borstvoeding geven en een temperamentvol kindje, al twee keer de lactatiekundige laten meekijken en nu vooral veel kolven. Die onrust aan de borst gaf mij zo een slecht gevoel en wil het graag nog langer volhouden. Tijdens het kolven mijn vader bellen en die vraagt wat voor bouwwerkzaamheden zijn er bij jullie bezig. 😂 Ohja niet te vergeten productie bijna alleen op rechts dus naar 1 borst gegaan. Kolven voor 10-20 ml was me echt teveel moeite. En omdat rechts alles overneemt werd de kleine in begin overspoelt, waardoor we beide na een voeding kletsnat waren, ook dit met kolven makkelijker 😅 Ik dacht borstvoeding geven zo natuurlijk zou zijn, maar het is erg hard werken en minder romantisch dan voorgesteld..

vorige maand

Dat je baby in slaap is gevallen aan de borst en je dan je voedingsbh dicht wilt doen en ze wakker wordt door het klikje 🥲