43 Reacties

2 weken geleden
Ik ben ook standaard om 5 uur wakker, maar lig er ook wel om 8/9 uur in.
En ik lig ook niet lekker meer 馃槖

2 weken geleden
Ik lig ook echt niet meer lekker.. ik ga vanavond mijn zwangerschapkussen erbij pakken!

2 weken geleden
Oh ik ben juist mega moe en heb alweer 12 uur slaap achter de kiezen 馃馃ぃ

2 weken geleden
Ik ook de laatste nachten! Wakker rond 4 uur ofzo, soms eerder. Soms na een onrustige droom. Lig dan niet meer lekker, soms kramp in mn kuiten, vooral een beetje onrustig. Val dan soms wel weer in slaap maar word weer vaak wakker. Heb wel het idee dat ik uitrust, ik ben niet per se heel veel moeier na zo'n nacht.
Volgende nacht zal ik hier een kijkje komen nemen als ik weer niet kan slapen馃槃

2 weken geleden
Was ook vanaf half 5 wakker, dan doe ik het hele riedeltje: wc, drinken, eten, neus snuiten, op mijn telefoon. En dan hopelijk toch slapen. Soms lukt het niet, vannacht wel nog even geslapen, net weer wakker. Komende nacht neem ik weer magnesium in voor het slapen. Was ik gister vergeten

2 weken geleden
Reactie op Ruby Anderson
Was ook vanaf half 5 wakker, dan doe ik het hele riedeltje: wc, drinken, et ...
Heb je het idee dat dat helpt, magnesium voor het slapen? Ik slik het wel, maar niet per se s avonds.

2 weken geleden
Reactie op RustigeVogel967142
Heb je het idee dat dat helpt, magnesium voor het slapen? Ik slik het wel, ...
Ja, bij mij werkt het heel prettig, ik voel me rustiger en val er lekkerder van in slaap & slaap beter door. Vandaar dat ik het beter s'avonds kan innemen.
Voor de zwangerschap trainde ik en nam ik het daarna in tegen spierpijn, werkt ook heel goed.

2 weken geleden
Reactie op Ruby Anderson
Ja, bij mij werkt het heel prettig, ik voel me rustiger en val er lekkerder ...
Wat voor magnesium slik je?

2 weken geleden
Reactie op anoniemuis
Wat voor magnesium slik je?
Ik ben niet merkvast, op dit moment huismerk van kruidvat. Heb ook Lucovitaal geslikt, zowel los magnesium als Multi Mama en Baby (nooit samen). Bij sommige zwangerschapsvitamine zit er al magnesium bij in, dan hoef je niet apart te slikken.

vorige week
Reactie op Joos1234
Vreselijk die nachten.. Enige geruststelling is dat door deze slechte nacht ...
Pfff ik ben er zo zat van , en ook nog een kindje wat niet doorslaapt 馃槶

vorige week
Heee hallo ja ik zit nu ook! Klaar en klaarwakker. Zo lang in bed liggen draaien dat ik er maar uit ben gegaan, maar wel boven ben gebleven. Nu twijfel of ik een kopje thee ga halen beneden馃槼
Geen honger gelukkig, dat had ik bij de eerste in mijn laatste trimester zo erg. In het holst van de nacht zo veel honger dat ik niet meer door kon slapen 馃

vorige week
Ik voel me 's nachts zo belabberd om de en of andere reden. Overdag best oke, maar s nachts zere benen, zere buik, en gewoon algeheel niet lekker. En dan maar uren wakker liggen 馃し tis nu nog geen tien uur maar ik voel m al weer aankomen...

vorige week
Reactie op Kaasje21
Heee hallo ja ik zit nu ook! Klaar en klaarwakker. Zo lang in bed liggen dr ...
Haha ja ik heb een pakje crackers naast mn bed nu馃槄