8 Reacties
11 uur geleden
Hier ook een mega struggle!
Heb nu grotere kleding gekocht… is misschien zonde van het geld omdat over een jaartje alles te groot is. Maar dan voel ik mij voor nu op het werk wel prettiger in kleding wat goed zit.
11 uur geleden
Reactie op Troelala123
Hier ook een mega struggle!
Heb nu grotere kleding gekocht… is misschien z ...
Slim!
10 uur geleden
Ik ben niet perse aangekomen maar vooral mijn buik voelt nu wel echt als een lege zak🙈 doordat ik mentaal net iets te lang ben doorgegaan met kolven kan ik mijn borsten die ik normaal best vond nu ook een soort van niet uitstaan.
Ik probeer normaal te eten en heb nu een zumba app op mijn nintendo gedownload in de hoop dat ik met wat extra beweging wat lekkerder in mijn vel ga zitten❤️
10 uur geleden
Heel herkenbaar!
Ik geef voor de 3e keer (langdurig) borstvoeding en super trots dat mijn lichaam dit kan, maar wat een slappe hap zijn mijn borsten geworden. Van goedgevulde, rechtopstaande D-cup naar zielige theezakjes. Met elke zwangerschap onsierlijke spataderen op mijn benen gekregen, vooral rondom mij ln knieën. Afschuwelijk! Spiegels en ik zijn al jarenlang geen vrienden meer. En het gewicht.... Pff.. zolang ik bv geef val ik geen gram af. Ongeacht hoe gezond ik eet of hoeveel ik beweeg en sport. Het maakt niet uit. Mijn lichaam slaat alles op en ik kom flink aan. Vorige keer iets van 20kg aangekomen met bv geven.
Ik ben nu ook zeer verbaasd dat mijn gewicht nu al 5-6 weken stabiel is. Grote overwinning hier omdat ik gelukkig nu eens niet aankom. Al eet ik deze borstvoedingsronde nog geen gluten, zuivel, soja, noten/zaden en eieren. Misschien dat er een voedingsgroep tussen zit waar mijn lichaam slecht op gaat mbt ongewenst aankomen. Verder drink ik per dag alleen 2,5 liter infused water en twee mokken kruiden thee.
Aan kleding verkies ik nu echt wel comfort boven wat anders, waarbij leggings echt een favoriet zijn. Of dikkere maillots met een leuke jurk. Aan bovenkleding moet het voor mij praktisch zijn om bv in te geven.
Wanneer het weer haalbaar is wil ik wel weer elke dag 2x 30min en 1x 50min gaan lopen met de kinderen (6 jaar, 3 jaar en 2,5 maand). Als dat allemaal lukt wil ik ook weer 3-5x per week sporten voor 30-55min.
8 uur geleden
Ik struggle zelf ook enorm met mijn ‘nieuwe’ lijf! Ik ben aangekomen en durf niet op een weegschaal te staan. Ik probeer wel lief voor mezelf te zijn. Het heeft 9 maanden geduurd dat mijn lichaam dat kleintje heeft behuisd.. Natuurlijk gaat het even duren voordat alles weer een beetje normaal is. Nu heb ik enorme vreetbuien door het kolven wat waarschijnlijk niet mee helpt, want ik heb gelezen dat bv juist veel ckal verbrand. Als je dan maar onder je dagelijkse inname zit zou je in principe af moeten vallen.. kan alleen de chocolade repen niet weerstaan nu😬😬😬 ik denk iedere keer maar een blokje.. en dan minimaal een halve reep verder slecht voelen op de bank☹️
Ik moet ook zeggen dat ik het hardstikke lastig vind om weer de tijd te gaan zoeken de sportschool in te gaan. Dan denk ik oh ik doe wel via YT een home workout. Voordat ik het weet is de dag voorbij en moet ik nog koken, de was doen misschien tijd maken om te douchen en denk ik oh, doe ik morgen wel die home workout! Niet dus😵
3 uur geleden
Hier ook hoor..
Heb er jaren lange strijd tegen de kilo’s gehad, super veel afgevallen! (54kg)
Voordat ik zwanger werd helaas 10kg aangekomen door alle stress rondom het zwanger worden, maar tijdens mn zwangerschap niks aangekomen.. ik was zooooooo mega trots op mezelf, 1 week na de bevalling al onder m’n startgewicht.. ik kon mn geluk niet op!
Nou ben ik dus niks aangekomen, maar ik lijkt weer dikker dan ooit 😢🤯
ik schaam me ook echt voor m’n lichaam; een rare buik, verlepte tieten door het geven van borstvoeding, een dikke kop, dikkere benen… ik snap het gewoon niet en word er ook zo verdrietig van.. gelukkig heb ik een hele lieve man die mij enorm steunt hierin en echt super lief is en zegt dat hij mij nog steeds aantrekkelijk vind (hoe dan? 🤷🏼♀️) maar ik geloof hem wel, want hij zou het niet zeggen als hij het niet meent! & hij vind het super aantrekkelijk en sexy dat mijn lichaam ons kindje gedragen heeft..
M’n buik is nog gevoelig en herstellende van mn KS, dus zo zwaar sporten zoals ik voor mn zwangerschap deed kan nog niet en zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen..
Maar men wat heftig dit!🤯😢😅