14 Reacties

2 dagen geleden

Kijk eens bij de Zeeman. En dan gewoon een paar maten groter doen dan je normale maat

2 dagen geleden

Op SHEIN hebben ze die zwangedschapsonderbroeken ook in string. Maar ik heb strings van de primark die zijn echt hoog in de band tot je navel ongeveer dus die kan ik nu nog makkelijk aan en ik ben bijna 19 weken 😊

2 dagen geleden

Ik heb een grotere maat genomen. Ik vind katoenen ondergoed heel fijn. Een set van een aantal ondergoed kan goedkoop zijn. Ik had van H&M een set van 10 ondergoed gehaald. Na een week of twee waren deze afgeprijsd, dus had ik nog een set gehaald. 🤭

gisteren

https://www.primark.com/nl-nl/p/microvezel-hipsterslips-met-kanten-rand-set-van-3-vijgkleurig-991106412618 Ik draag dit model al jaren. Verder niet echt fan van Primark, maar nergens nog zulk fijn ondergoed gevonden. Vorige zwangerschap tot aan de bevalling gedragen, en nu zit het, met 22+ weken, ook nog steeds lekker.

18 uur geleden

Je hebt bij de Kruidvat mama onderbroeken die eronder vallen. Die zakken helemaal niet af en zijn van katoen. Helaas wel maar 1 model

17 uur geleden

Ik draag van die hipsters van de zeeman en dan lekker veelst te groot, ze zakken niet af, maar ik slaap erin. Overdag en/of bij strakke kleding draag ik paar maten grotere strings. De vorige set is lang meegegaan maar heb ze nu net vervangen.

15 uur geleden

Ik heb laatst van die second skin hipsters gekocht bij de action. Dan heb je er geloof ik 2 voor een euro of 3/4. Ze zitten heerlijk en voel je helemaal niet zitten onder je kleding.

14 uur geleden

Ze zijn “prachtig” maar ze zitten top ook na de bevalling! MAMA Set van 5 slips - Hipster https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0754792016.html

13 uur geleden

Reactie op Sjakie88

Ze zijn “prachtig” maar ze zitten top ook na de bevalling! MAMA Set van 5 ...
Deze zijn inderdaad top!
Primark ondergoed is echt top! De strings maar ook de normale onderbroeken

6 uur geleden

Super wat een hoop opties, thank youuuu😍

5 uur geleden

I had ooit een keer bij de HEMA de verkeerde gekocht die hele grotes. Die zitten nu hemels 😂