6 Reacties

gisteren
Oh ik had dit de vorige zwangerschap al super snel. Dit keer nog geen last van. Ik weet dat het vanzelf over ging. Veel rekken en strekken. Ik heb op een gegeven moment een bellydrop (soort pittenzakje) gekocht om daar ‘s nachts letterlijk met mn ribbenkast op te liggen. De tegendruk hield de pijn wat weg…

gisteren
Oeh herkenbaar en heel vervelend... op de grond liggen met een opgerolde handdoek onder je schouderbladen, dan rekt het wat op. Hopelijk helpt dat!

gisteren
Reactie op Mamababykecil
Oh ik had dit de vorige zwangerschap al super snel. Dit keer nog geen last ...
Hmm dat rekken en strekken kan ik helaas niet. Die tegendruk klinkt wel goed eigenlijk 😃 ik weet niet meer zo goed wat ik de eerste zwangerschap ertegen heb gedaan.. ik weet dat het echt heel pijnlijk werd naarmate de uitgerekende datum naderde. Maar anders dan een kussen onder mijn buik te leggen tijdens het slapen deed ik niet echt geloof ik. Ja warme kruiken en dat soort dingen proberen maar dat was helaas zonder resultaat.
Vannacht heb ik er zo een drie uur van wakker gelegen .. maar de warmte van mijn warmte kussen deed niks.
Ik zal het eens proberen om er wat op te leggen dat druk geeft als ik het weer voel 😃

14 uur geleden
Reactie op Sjakie88
Hmm dat rekken en strekken kan ik helaas niet. Die tegendruk klinkt wel goe ...
Op een gegeven moment sliep ik ben een gebalde vuist of duim in mn ribben geprikt 🤣