10 Reacties

15 uur geleden

Wij weten het ook niet dus ik lees mee

15 uur geleden

De fysio van mijn zoontje vertelde afgelopen week, dat hoofdschudden vaak een teken is van ontstressen (ofwel ontspannen)

14 uur geleden

Wij hebben dit probleem ook, ik lees mee

14 uur geleden

Kan het niet zijn dat ze steeds meer de wereld zien en daardoor wat onrustiger zijn? Wij hadden dit ook overdag maar in het donker geen last van, merken jullie verschil overdag / savonds?

14 uur geleden

Ja de nachtfles gaat er eigenlijk altijd wel het beste in.

13 uur geleden

Die van ons doet dat ook. Hij lijkt toe te zijn aan een grotere speen. Ik ga dat eens proberen om te zien of dat de oorzaak is.

13 uur geleden

Reactie op UniekeMist464077

Die van ons doet dat ook. Hij lijkt toe te zijn aan een grotere speen. Ik g ...
Bij ons is dat niet de oorzaak. Mijn zoontje is vanwege zijn slechte drinkgedrag vanaf zijn geboorte al 'onder behandeling' bij een logopedist. Afgelopen keer deze nieuwe klachten besproken en grotere spenen geprobeerd. Dat was voor mijn zoontje echt veel te snel en ook niet de oplossing. Ik hoop dat het voor jou wel werkt.

13 uur geleden

Die van ons doet dit ook sinds een week, maar bij hem zit er dan een boer dwars. Dus even boeren en door is de oplossing hier.

11 uur geleden

Onze dochter deed dat op een gegeven moment ook, heeft nu een grotere speen op de fles en ze drinkt weer rustig! Blijkbaar was ze gewoon gefrustreerd want het ging haar niet snel genoeg…