27 Reacties

De sinaasappels op de voedingskussen. Gaat van huilen naar lachen als ze die ziet. En inderdaad, de lamp aan en uit

2 dagen geleden

De onderkant van onze salontafel....馃き

2 dagen geleden

Het plafond is populair hier 馃槀
De lampen boven de bar waar het aankleedkussen ligt en de houten wand waar de kaarten aan hangen. Uren vermaak voor het mannetje.

2 dagen geleden

De kachelpijp馃槀

2 dagen geleden

Spiegeltje hier馃ぃ
De lampen, en ik heb nu de meest lelijke felgekleurde babygym, die hij echt helemaal fantastisch vindt

2 dagen geleden

De witte muur vindt ze fantastisch, vooral als het licht van de lamp erop schijnt

2 dagen geleden

Huiswerk maken met zijn broer. Hij zit in havo 3 en ik moet hem overhoren of een text voorlezen, helemaal goud. Hij weet nu alles over de 1e wereld oorlog en beeldspraak.

2 dagen geleden

- Onze gezichten - Bomen zijn erg interessant, helemaal wanneer het waait - Baby veilige spiegel in de box geeft ook veel vermaak - Simpel, houten babygym. Verder hebben we juist geen speelgoed gekocht of gekregen. Deze twee hadden we nog.

2 dagen geleden

Bomen als we buiten lopen en onze nepbloemen in huis

2 dagen geleden

De lamp boven de eettafel, die gemaakt is uit een dikke tak. Ligt ie heel lang naar te kijken en te kraaien! Oh ja en het geluid van een chipszak is boeiender dan van zo'n kraakboekje 馃槄

2 dagen geleden

Een paraplu, en onze gezichten als we aan het eten/kauwen zijn 馃槄

2 dagen geleden

Zijn grote broer.. als die in zijn zicht komt komt er meteen lach op z'n gezichtje :) En de boxmobiel is favoriet

2 dagen geleden

Hier dik lachen als ik moet hoesten.. 馃槀

2 dagen geleden

Haha wat een leuk topic! Ons meisje is 10 weken oud en vindt het hilarisch om op het verschoonkussen te liggen. Ze lacht ook heel erg om een knuffeltje dat boven haar hangt bij de triptrap stoel, en ze vindt mijn haren ook interessant. Liefst staart ze uren naar de witte muur of de lampen aan plafond (als ze uit staan). Ohja en in de spiegel kijken moet ze ook flink van lachen 馃槀

2 dagen geleden

Zelf niezen of als ik dat nadoe. Hilarisch

20 uur geleden

De kleur rood hahah, En de kap van de kinderwagen 馃ぃ

20 uur geleden

En de blauwe lucht

20 uur geleden

Een hydrofiele doek of spuugdoekje. Hij pakt deze helemaal vast en trekt deze helemaal over zijn mond heen en likt dat helemaal af. 馃ゴ馃ぃ hij pakt ook geen tut dus allicht is dat zijn manier van stimmen.