18 Reacties

vorige week
Op elke naam vinden kinderen die willen pesten wel iets.... Zou het er niet om laten.

vorige week
Toevallig stond de naam Fien ook jaren bij mij op nummer 1, totdat mijn vriend daar precies hetzelfde rijmpje op maakte.
Toen was voor mij de naam al afgeschreven en had ik er geen goed gevoel meer bij.
Wij zijn toen voor onze dochter voor een andere naam gegaan.
Maar kijk vooral naar jou gevoel!
En wat eensolomama ook zegt dat als kinderen willen pesten ze wel iets verzinnen.

vorige week
Reactie op eensolomama
Op elke naam vinden kinderen die willen pesten wel iets.... Zou het er niet ...
Ja dit dus. Ik vind Fien totaal geen naam om iemand mee te pesten en kwam echt totaal niet in me op zelfs

vorige week
Ik heet Evelien en ik heb die grapjes sporadisch wel eens gehoord maar ben echt nooit gepest door m'n naam.

vorige week
Reactie op eensolomama
Op elke naam vinden kinderen die willen pesten wel iets.... Zou het er niet ...
Helemaal mee eens!

vorige week
Reactie op Lillyismijnnaam
Misschien er Fiene van maken, vind ik ook heeel leuk!
Juist het één lettergreep vinden we leuk, dus dat is geen optie

vorige week
Elke naam verzinnen kinderen wel iets. Ik heet Jasmijn was al snel konijn ofzo. Je hebt wel namen waar je niks mee kan rijmen.. maar je moet doe wat jullie willen.
Wij hadden een Esmee dat was al heel snel door de jongens vinger in je …. …. Tja maakt het niet een minder leuke naam 😅

vorige week
Reactie op Sjakie88
Elke naam verzinnen kinderen wel iets. Ik heet Jasmijn was al snel konijn o ...
Ja dit. Als ze willen pesten, vinden ze wel iets. Maar ik snap je hoor. Zelf vroeger vaak gepest en ben ook juf en ben er erg alert op. Maar als Fien toch echt de leukste blijft, moet je die naam vooral kiezen

vorige week
Mijn nichtje heet Fien, nog nooit gepest er mee. Leuk en slim kind ook 😉.
Pesten ligt niet aan de naam of hoe iemand er uit ziet het gaat echt over weerbaarheid. Als iemand toch het rijmpje zegt en ze is heel adrem is het gelijk over is ze timide dan zal het vaker gebeuren.

vorige week
Mijn dochter heet Ella en daar kan je ook vanalles van maken; Ella mozzarella, GezElla, snottebElla, fruitella, tuttebella

vorige week
Bij ons staat de naam Florine (aka Florien) nu op nr 1, en ik maakte het rijmpje laatst zelf aan tafel en we moesten er hard om lachen. Maar wat de anderen ook zeggen, bij zoveel namen is wel wat te verzinnen (mijn vriend had bij elk vriendje van vroeger wel een voorbeeld). Het belemmert mij iig totaal niet om de naam te kiezen!

vorige week
Een Josefine hier! Voor veel mensen ben ik Fien. Vroeger ben ik gepest maar deze opmerking werd maar heel af en toe gemaakt, is ook nooit blijven hangen bij mij dus geen ‘permanente’ schade door dit rijmpje!
Ik vind Fien dan ook ontzettend leuk en zou er zeker voor gaan als het jullie nummer 1 naam blijft 🥰

vorige week
Mijn nichtje heet Fienne (vaak Fien) en hebben dit nog nooit gehoord eigenlijk..
Nou denk ik dat zij er zelf het aller hardste om zou lachen.. het is een echte grappenmaker :)
Uiteindelijk kan je met elke naam denk ik wel wat bedenken en al zou je een naam vinden waar je echt niks van zou kunnen maken en ze zouden haar willen pesten, dan vinden ze wel wat anders!
Dus daar zou ik mij niet zo druk om maken..
En buig het eens om.. hij is juist ook heel makkelijk om er super lieve koosnaampjes van te maken! :)
Verder mijn (ongevraagde😋) mening;
Prachtige naam! Lief, stoer en pakkend!

vorige week
😂 op elke naam wel wat te bedenken, de vliegende panters - meisjesnamen gaat daar over