14 Reacties

2 dagen geleden

Alles wat je zoekt heeft lijstje.nl verder wel. Met Google zou je zelf alle opties kunnen vinden denk ik.. misschien anders op de lijst zetten eenmaal: '2 rompers maat 50' en dan nog '3 rompers maat 50'? Iemand kan best 2/3 kopen ipv één.. sowieso weet je nooit wat mensen van je lijst gaan halen dus heb je straks misschien te weinig rompers zelf in huis? Dingen die je echt nodig hebt kun je misschien beter zelf al in huis hebben

2 dagen geleden

je kan de titel zelf aanpassen dus dan kan je misschien wel zetten: 5x

gisteren

Toch zou ik voor lijstje.nl gaan. Ik heb maat 50 en 56 zelf kleding aangeschaft of al gekregen en nu een niet afstreepbaar item geen kleding maat 50 en maat 56 er op gezet. Je hoeft niet persee de link van de winkel. Ik heb er veel losse dingen opstaan zonder link maar alleen foto

gisteren

Hoi! Lijstje maken is zo leuk! Ik heb wel gekozen voor lijstje.nl en ben er creatief mee om gegaan. Cadeau’s neergezet in categorieën: 1. Handige cadeaus 2. Boekjes en speelgoed 3. Spullen die we nog echt nodig hebben 4. Voor de mama en papa En zo nog een paar geloof ik. Als ik van een bepaald item iets meer wil, bv XL hydrofiele doeken dan deed ik verschillende toevoegen met linkje erbij. Of 2maal hetzelfde product kun je ook neerzetten. Je kan linkjes van alle winkels toevoegen. Ik zelf vind het prettig werken! Ook dat ik kan zien wat er is afgestreept maar niet door wie. Dan weet ik ook welke spullen ik echt nog zelf moet aanschaffen. De belangrijkste spullen zou ik vooraf al aanschaffen, zodat je niet dit misloopt in de kraamweek.

gisteren

Ik gebruik ook lijstje.nl Gewoon elk dingetje er los opzetten. Of als het goedkoop is gewoon 5x erbij zetten. Maar ik zou rompertjes zelf kopen, als je het niet krijgt, je kan er niet zonder. Ik zet er alleen dingen op die niet meteen nodig zijn zoals een draagdoek, babynestje, muziekmobiel, wipstoel etc.

gisteren

Ik vind zelf verlanglijst.online erg handig

gisteren

Ik heb zelf ook een lijstje gemaakt zodat ik zo min mogelijk 'onzin' cadeaus krijg..maar mijn vraag...hoe delen jullie dit lijstje?? Op het geboortekaartje voelt gek of kan dit tegenwoordig gewoon?

gisteren

Reactie op Rachel123456

Ik heb zelf ook een lijstje gemaakt zodat ik zo min mogelijk 'onzin' cadeau ...
Ik vind het ook gek maar inderdaad wel op het kaartje gezet met een cadeau emoticon erbij. Dus: 🎁 Lijstje.nl/... Maar wil eigenlijk niet dat dat bijv op het kaartje wat naar mn werk of de verloskundige gaat staat dus dan maar met leuke kleur marker doorstrepen 😂

gisteren

Reactie op Rachel123456

Vaak vragen ze in mijn omgeving wel wat voor dingen je graag zou willen. Vaak al voordat je bevallen bent. Dus ik app de link dan door, op het kaartje vind ik het niet mooi staan. En ik wil een enkelzijdig geboortekaartje. Dus dan zou het veel te druk worden.

gisteren

moet het een site of app zijn? kun je niet beter een google spreadsheet ofz maken?

Reactie op antje_romero

moet het een site of app zijn? kun je niet beter een google spreadsheet ofz ...
Ik heb nu inderdaad een Google sheets voor mijn eigen overzicht, maar daar kunnen mensen weer niet afstrepen wat ze hebben gekocht/willen kopen dus al wel gehad dat meerdere mensen van plan waren een kinderstoel voor aan tafel te kopen bijvoorbeeld. Heb daar al wel een kolom toegevoegd met "geclaimd/al gegeven door" maar mensen vinden dat erg ingewikkeld 😅 Dus vandaar ook de vraag om een simpel iets waar je geen account hoeft te maken want dat is denk ik ook te veel gedoe voor veel mensen. Lijstje.nl is verder echt top, alleen de functie van aantallen toevoegen mis ik heel erg. Nouja we doen het er maar mee 🤷🏼‍♀️

Reactie op Lena_1991

Alles wat je zoekt heeft lijstje.nl verder wel. Met Google zou je zelf alle ...
Ik ga sowieso het essentiële zelf kopen uiteindelijk. Heb ik deels al gedaan (alles is veel te schattig 😍) maar ik wacht met de rest tot na de babyshower :) Kan idd ook dingen dubbel toevoegen, dat heb ik nu maar gedaan

Reactie op Naomi005

Hoi! Lijstje maken is zo leuk! Ik heb wel gekozen voor lijstje.nl en ben ...
Categorieën is wel slim, dat ga ik ook doen! Mijn probleem met dingen dubbel toevoegen is dat ik van veel dingen niet per se iets specifieks wil, dus ik heb juist geen linkjes bij alles. Vind het dan wel raar staan met 5x hetzelfde ding erop zonder link of foto. Maar het klinkt alsof dit toch de beste optie is voor nu Thanks voor de tips iedereen!

17 uur geleden

Reactie op Rachel123456

Hier heb ik het de vorige keer ook op het geboorte kaartje in het klein erop gezet met Cadeautip: lijstje… Voor elk ander feestje achtig iets staat er vaak ook n cadeautip bij en het is onze 2de dus wil ook niet teveel onzin