8 Reacties

15 uur geleden

Ja ik had hier eergisteren echt last van, mijn voeten deden er pijn van ! 2 x zo dik pffff niet normaal 😅

15 uur geleden

Yes, wel langer al met warm weer of bij lang staan zitten. Veel drinken, wandelen/bewegen helpt mij heel erg & voetjes omhoog / compressie sokken aan als ik lang moet staan. Succes😃

15 uur geleden

Ik tot woensdag eigenlijk nog niet, maar sinds de temperatuur omhoog gegaan is en ik nu de 30 weken ben gepasseerd, begint het helaas ook te komen. Tot nu toe alleen in enkels en voeten. Het warme weer helpt inderdaad echt niet erbij nee

14 uur geleden

Tot op heden nog niet, maar ik maak me geen illusies dat ik de dans ga ontspringen. Mijn eerste is ook geboren in augustus en toen begon ik vanaf een week of 35 zo veel vocht vast te houden dat mijn schoenmaat 36 een 41 in de badslippers van mijn man werd. Ik kon hele putten in mijn voeten drukken waar bijna een golfbal in paste. Er was toen ook een hittegolf en hij is pas met 41+5 w geboren. Die dikke benen en voeten hebben nog weken na de bevalling aangehouden. Dus ik hou mn hart vast voor wat er nog gaat komen. 😅

13 uur geleden

ik ook ineens.. morgen pas 29 weken dus had dit echt nog niet verwacht

13 uur geleden

Jaaa hier ook! Enkels en voeten zijn zo dik haha 🤣

12 uur geleden

Nog niet, maar ik hou normaal gesproken wel vocht vast met warm weer rond me middel. Heb het vandaag veel warmer dan afgelopen dagen met 30 graden maar nu is het 20. Zo uit het niets.

11 uur geleden

Jaa! 2.4 kg zwaarder in 1-2 dagen gister/eergister met die warmte. Geeft ook een stijver gevoel in handen enzo 🫣 vooral dikke vingers te zien.