43 Reacties

vorige week

Ja! Ik voel haar nu elke dag bewegen 🥹 ik begin nu ook mn buik te zien bewegen als ze schopt en doet 😍❤️ 22+4 nu
Jaa ik voel de baby bewegen💗 20+2
Ja ik ben nu 22+2 en kon zelfs filmpjes ervan maken maar vooral in de avond overdag voel ik bijna nooit iets

vorige week

ik ben 18+2 en voel nu sinds 3 dagen duidelijk schopjes als ik op mn rug lig. voor die tijd twijfelde ik een beetje of het schopjes waren maar mn placenta ligt voor, maar nu is het echt duidelijk, heel fijn en gezellig!
Ik denk dat ik nog niks voel… ik ben nu 19+2…😓

Reactie op buikjevolliefde❤️

Ik denk dat ik nog niks voel… ik ben nu 19+2…😓
Geen zorgen ik had dit ook echt pas vanaf week 21 ❤️

vorige week

Ik nog helemaal niks en bijna 22 weken

vorige week

Yes ik voel duidelijk schopjes! Ene dag meer dan de ander, ben nu 20+3

vorige week

Ik ben nu 19 weken en voel de kleine al een paar weken. Maar sinds 3 dagen wordt hij duidelijk sterker en plopt mn buik ook mee omhoog 🙈

vorige week

Ja, ik voel haar heel duidelijk. Ben nu 22+4 week en ze is me eerste kindje. Placenta ligt voor ook. Ze was gister flink aan het trappelen en vandaag lijkt het iets rustiger. Ze is net weer wakker voel ik.

vorige week

Ja! Nu 18+5 en weer zo bijzonder om te voelen 🥰 dit is wel al m'n 2e zwangerschap, bij de eerste kwam het ook pas rond de 20 weken
18+1 en ik voel nog niks.. placenta ligt wel voor
23 en mijn kleine meid is duidelijk aanwezig! Met me werk voel ik haar het meest maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dan veel

vorige week

Hier vanaf 16 weken. Nu inmiddels echt heel duidelijk en mijn man voelt en ziet het inmiddels ook. Placenta aan de achterzijde. 1e zwangerschap aan de voorzijde, toen voelde ik ook al wel rond 17 weken wat maar veel minder intens als nu😊

vorige week

Ik heb het ook vanaf 21 weken gevoeld, vandaag ben ik precies 23 weken ik voel zo duidelijk shopjes🥰

vorige week

Ik voel schopjes, voel verschuivingen. Drukke bedoeling in mijn buik met 2 baby's. Voel het nu echt goed sinds een week of 2. Ben nu 21+3

vorige week

Ik ben 21 weken en voel soms iets, maar ook niet structureel. Wat plopjes en meer niet. Bij de eerste was dit ook pas bij ergens 23 weken hoor.

vorige week

Nee helaas nog niet, 21 weken nu. Weet ook echt niet waar ik op zou moeten letten haha.

vorige week

Ik voel de schopjes/bewegingen al vanaf week 16. M’n placenta zit aan de achterzijde. Nu bijna 21 weken, en met me hand op me buik kan ik ze zo duidelijk voelen! elke week worden ze harder en duidelijker.

vorige week

Hier inmiddels 19 weken en dacht rond de 18 weken wel iets te voelen. Alleen wel eenmalig, sindsdien niet meer bewust. Soms denk ik wel eens van hé voel ik iets? Maar dan voel ik het daarna niet meer. 2e zwangerschap en placenta helaas weer aan de voorkant