Hoiii
Voelt iedereen de baby al? Of zijn er ook vrouwen die nog niks voelen? Ik lees sommige dat ze duidelijke schopjes voelen, ik voel wel van alles maar of dat echt schopjes zijn weet ik niet haha ben nu 20+2 😊
ik ben 18+2 en voel nu sinds 3 dagen duidelijk schopjes als ik op mn rug lig. voor die tijd twijfelde ik een beetje of het schopjes waren maar mn placenta ligt voor, maar nu is het echt duidelijk, heel fijn en gezellig!
Ja, ik voel haar heel duidelijk. Ben nu 22+4 week en ze is me eerste kindje. Placenta ligt voor ook. Ze was gister flink aan het trappelen en vandaag lijkt het iets rustiger. Ze is net weer wakker voel ik.
Hier vanaf 16 weken. Nu inmiddels echt heel duidelijk en mijn man voelt en ziet het inmiddels ook. Placenta aan de achterzijde. 1e zwangerschap aan de voorzijde, toen voelde ik ook al wel rond 17 weken wat maar veel minder intens als nu😊
Ik voel de schopjes/bewegingen al vanaf week 16. M’n placenta zit aan de achterzijde. Nu bijna 21 weken, en met me hand op me buik kan ik ze zo duidelijk voelen! elke week worden ze harder en duidelijker.
Hier inmiddels 19 weken en dacht rond de 18 weken wel iets te voelen. Alleen wel eenmalig, sindsdien niet meer bewust. Soms denk ik wel eens van hé voel ik iets? Maar dan voel ik het daarna niet meer. 2e zwangerschap en placenta helaas weer aan de voorkant