16 Reacties

vorige week

Ik heb hetzelfde 19+4 maar ik voel hem nog niet, soms denk ik dat ik hem voel draaien maar kan het nog niet bevestigen

vorige week

Ik voelde haar rond de 17 weken voor het eerst. Wel tweede kindje maar de vorige keer lag de placenta achter.
Mijn placenta ligt ook aan de voorzijde. Ik begon haar te voelen rond 15 weken (gekriebel). Sinds ong week 18 is het gevoel erg duidelijk en kon mijn man het ook voelen. sinds week 20 voel ik haar meerdere keren per dag waarbij mijn buik van de buitenkant ook zichtbaar beweegt.
Met 21 wk begon ik der te voelen nu dus 5 dagen

vorige week

21 weken maar nog niets gevoeld, op de echo echter wel een heel beweeglijk jongetje 馃槀

vorige week

Ik pas vanaf deze week heel af en toe, 20 weken! Ook de placenta voor

vorige week

Placenta voor maar heb het gevoel dat ik kleine spier trekjes voel met 17+3!

vorige week

Hier ook placenta aan de voorkant (voor de tweede keer). De eerste kleine tikjes voelde ik rond de 16/17 weken en sinds 20 weken wordt dat steeds meer en sterker.
Ik heb ook de placenta voor en voelde haar voor het eerst bij 20 weken. Nu 22 weken en ik voel haar nu dagelijks.

vorige week

2e zwangerschap en allebei de keren placenta aan voorwand. Ik de baby voelde bij de eerste ook pas met 22 of 23 weken. Nu weet ik wat ik moet voelen en voel ik de baby al sinds week 17. Ik ben nu 21+4 鈽猴笍

vorige week

Reactie op Lottie96

2e zwangerschap en allebei de keren placenta aan voorwand. Ik de baby voeld ...
Ho te snel, ik bedoel: ik voelde de baby bij de eerste ook pas met 22 of 23 weken.

vorige week

Bij week 20 begon in het echt te voelen daarvoor af en toe alsof er een luchtbelletje klapte ofso nu bijna 22 weken en ze trapt er op los zie der al lekker bewegen

vorige week

Ben nu 21+4 en niet echt Baby gevoeld en.placenta ligt voor. Op echo s een heel beweeglijk meisje. wel in de nacht in mn zij gevoeld. Dus soms op plekken waar placenta niet ligt. Maar denk ook dat het daarnaast te maken heeft dat ik te druk bezig ben. Mogen namelijk verhuizen maar dat vraagt iets meer van je lichaam blijkbaar als je zwanger bent haha

vorige week

Ik heb de placenta ook aan de voorkant en voel de baby sinds 18 weken zoiets. Nu voel ik hem eigenlijk elke dag, vooral als ik in bed lig of op ze bank!

vorige week

Ik heb ook de placenta voor, maar voelde de kleine man al vanaf week 13! Ik twijfelde enorm en het gebeurde heel sporadisch, maar werd met 15 weken bevestigd door de VK, tijdens een echo, dat het echt de baby is die ik voel!!馃グ Vanaf 18,5 week voel ik hem elke dag en meerdere keren per dag! & vanaf gisteravond ineens een stuk krachtiger (20+5) voelde het zelfs aan mn hand die op mn buik lag ( leuk voor papa die precies nu een nachtje weg is voor werk 馃ズ) Hopelijk kan ik hem vanavond verrassen馃挋馃┑

vorige week

Hoi hoi! Dit is mijn vierde zwangerschap en voor het eerst de placenta aan de voorkant. Ik voelde mijn kindje in de derde zwangerschap met een week of 15 al.. En nu inderdaad wat later. Ons meisje voel ik sinds ruim 18 weken bewegen. Nu met 20 weken voel ik haar erg goed :-)