27 Reacties

Ik vind het echt heerlijk! Maar kan normaal ook goed tegen de warmte misschien scheelt dat. Merk geen verschil met wel of niet zwanger
Ik vindt de warmte echt verschrikkelijk! Ik kan er nu minder goed tegen dan voor de zwangerschap, ik ben in midden augustus uitgerekend dus dit is een goede voorbereiding met de hitte😅

2 dagen geleden

Af en toe ff naar buiten om de hond uit te laten en verder lekker binnen met de airco aan ... prima zo hoor!🤗

2 dagen geleden

Genoeg drinken.. en veder mn ding doen op mijn eigen tempo 😉

2 dagen geleden

Heerlijk, lekker in de schaduw en beetje met water spelen met mn dochter ♥️

2 dagen geleden

Vooral niet te druk maken dan komt alles goed🤭

2 dagen geleden

Ik vind het slapen vreselijk. Normaal ben ik een enorme koukleum. Maar sinds ik zwanger ben, heb ik het liefst de hele dag de airco aan. Ik zweet meer, heb het constant warm en kan de warmte ook zeer slecht kwijt. Lig al vanaf 19.00 uur op bed met de airco op standje diepvries. Helaas moet die uit als vriendlief naar bed komt.

2 dagen geleden

Ik kan nooit zo goed tegen de warmte, zo begin 20 graden gaat nog goed maar verder niet. En zeker nu niet 🤣 Hou snel vocht vast, wordt loom, heb geen trek meer in eten en slaap slechter.. Maar ik doe rustig aan en gelukkig is daar nu ook extra excuus voor 🤭 Ik hoop vooral dat er niet nog een hittegolf aan gaat komen deze zomer 😦

2 dagen geleden

Ik had het in de winter heel koud en nu heb ik het heel warm. Ik drink veel koud water ook. Kan max 15 min. in de volle zon en dan heb ik het gehad. Waren net ff buiten, zweten joh. Maar ff lekker gedouched net. Ik hoef niet zo nodig wat te doen met 30 graden morgen hoor! Ik gedij beter op 20 tot 25 graden als ik niet zwanger ben, en ga pas zwemmen vanaf 28 graden :) heb nu geen behoefte om te zwemmen ook

2 dagen geleden

Ik blijf vooral lekker binnen, waar het koel is. Het is nu 21 graden binnen, terwijl we vrijstaand wonen, met grote raampartijen op het zuiden en westen en de zon de hele dag op ons huis brand. Prima te doen dus. We hebben de hele dag alle gordijnen en zonwering binnen en buiten dicht, en proberen op het terras zoveel mogelijk schaduw te creëren. We houden ook alle ramen en deuren dicht, tot het moment dat het buiten kouder is dan binnen, dan gooien we alles open.

2 dagen geleden

Ik vind het normaal heerlijk maar woon nu tijdelijk in een stacaravan en daarin was het vandaag 29 graden 🥲 en ik moest thuiswerken. Nieeeet te doen! Voeten zijn ook wel wat gezwollen.. Maar zo'n zwoel zomeravondje is dan wel weer top voor een avondwandelingetje :)

2 dagen geleden

Ik merk weinig verschil, kan prima in het zonnetje zitten, warm maar dat houdt me niet tegen. Voeten zwellen wel wat op maar mrt genoeg drinken en bewegen valt het alles mee

2 dagen geleden

Ik wil niet klagen, maar ik kan al slecht tegen warmte(zonne allergie), maar dit is ook niet te doen🥹

2 dagen geleden

Gaat eigenlijk wel goed, maar merk dat de temperatuur wisseling van koud (binnen) naar warm (buiten) wel even heftig is, om beroerd van te worden. Dus dan maar lekker wat lezen buiten in de schaduw
Ik vind hitte normaal heerlijk maar nu vreselijk. Ik heb het constant heet en zweterig. Ons huis wordt ook heel warm. Hopelijk is het tijdens mn thuisbevalling geen 30 graden ;) Lig nu in m'n onderbroek voor de ventilator om af te koelen 😂

2 dagen geleden

Het voelt heter aan, kan dat? Ben normaal echt van de zomer maar ik zweet waar ik niet wist te kunnen zweten 😂😂 Ben druk aan het klussen en morgen verhuizen.. gelukkig kan/mag ik niet veel tillen 😜

2 dagen geleden

Heerlijk! Lekker binnen de airco aan en buiten lekker in de zon en in het badje. M’n hoofd hou ik wel zoveel mogelijk in de schaduw.

2 dagen geleden

Ik ben vooral binnen, heerlijk koel en heb eigenlijk niet in gaten hoe warm het is want binnen is het echt koel 😂 straks en in het weekend zal ik wel even in de tuin zitten om een zonnestraaltje mee te pikken, maar gelukkig is het niet warm binnen en kan ik altijd terugtrekken als het buiten te warm is.

2 dagen geleden

Ik zit voornamelijk binnen 😅 in de ochtend de hond laten zwemmen en wandelen en verder alleen kort even naar buiten voor een klein wandelingetje en boodschappen. Ik trek hitte altijd al slecht maar het is nu nog iets heftiger haha. Maar binnen is het nog lekker koel ☺️

2 dagen geleden

En degene met jonge kinderen thuis ... Hoe pakken jullie dit aan?