213 Reacties

vorige maand

Ik drink eigenlijk meer koffie dan aanbevolen/toegestaan tijdens de zwangerschap🤫

vorige maand

Bepaalde dingen die je "niet" mag eten, eet ik gewoon zoals garnalen🫠

vorige maand

Ik vergeet de vitamines ook steeds 😂 En ik eet geen fruit, vind ik niet lekker. Groente daarintegen wel 😂

vorige maand

Ik gebruik al sinds het begin elke dag neusspray...inmiddels ben ik morgen 15 weken
Ik drink te veel koffie🤷‍♀️

vorige maand

Reactie op Marcha 💗

Ik gebruik al sinds het begin elke dag neusspray...inmiddels ben ik morgen ...
Same here. Inmiddels wel alleen nog de kinderdosis voor het slapen. 😅

vorige maand

Ik drink meer thee dan aanbevolen. Ga misschien toch te lang in een te heet bad en til soms nog meer dan het advies is

vorige maand

Ik vind zwanger zijn heel bijzonder en blij dat het is gelukt maar ik ben nog blijer uit te kunnen spreken dat ik na deze zwangerschap nooooit meer zwanger hoef te zijn

vorige maand

Ik drink nog steeds red bull sugarfree maar drink geen koffie 😁

vorige maand

Ik eet dagelijks mij Fruit, groente daarintegen schiet er vaak bij in.. combinatie van dat ik van die gedachte nog misselijk wordt en ik in de avond regelmatig voor het avond eten al in bed lig 😬

vorige maand

Ik los mijn asperine niet op in water 🤫

vorige maand

Ik gebruik de neusspray die je eigenlijk niet mag gebruiken want zoutoplossing werkt echt niet. Wel de kindervariant, want dan voel ik mij er iets minder slecht over. Ik zet m’n zwangerschap (nu het wereldkundig is) overal voor in, net als bij onze eerste

vorige maand

Dat ik best een eenzame zwangerschap heb omdat mijn vriend veel aan het werk is en ik niks van familie hoor. De enige die belangstelling toont is werk en eerlijk..? Ik zal hier hierdoor ook niet veel met onze baby betrekken. Onze baby is onze baby, en ben daar beschermend genoeg voor, sorry not sorry. 🤘🏼

vorige maand

Groentes skip ik, vind er gewoon niks aan. En ik eet nog vaak genoeg een zacht gekookt eitje (ik weet dat dat mag, maar voelt toch 'stiekem')

vorige maand

Ik gebruik die vitamines al lang niet meer. Echt sinds 12 weken is het ook niet meer echt nodig. Ik drink elke ochtend een kop koffie. En ik hou van aquarius blauw en wit. Oh en aa. Dus dit drink ik soms ook gewoon 🫣. Ik eet als wij chinees halen ook gewoon de kroepoek mee.

vorige maand

Reactie op SecretStork

Dat ik best een eenzame zwangerschap heb omdat mijn vriend veel aan het wer ...
Ik heb helaas precies hetzelfde.

vorige maand

Reactie op Koffieleut1900

Groentes skip ik, vind er gewoon niks aan. En ik eet nog vaak genoeg een z ...
Haha ik kook m nèt niet helemaal hard. Bad ass.

vorige maand

Als mijn vriend hele lekkere wijn drinkt neem ik wel eens een slokje of twee

vorige maand

Mijn ouders zijn 2 jaar geleden naar Denemarken geëmigreerd. Mijn moeder heb ik al meer dan een jaar niet gesproken en niet meer gezien sinds ze daarnaartoe zijn gegaan. Mijn vader al meer dan een half jaar niet gesproken en bijna een jaar niet gezien. Berichtjes en telefoontjes kwamen altijd van mijn kant.. nu inmiddels bijna 18 weken zwanger en heb ze niets laten weten. En twijfel of ik dat ook ga doen

vorige maand

Ik mag van de verloskundige niet zoveel meer doen nu met 18 weken. Alleen wandelen. Mijn vriend was erbij dat ze dit zei. Ik ga me hieraan overgeven en terug me bed in. Ik ga er nu wel van genieten zonder me een beetje schuldig te voelen!