213 Reacties

vorige maand
Ik vergeet de vitamines ook steeds 😂
En ik eet geen fruit, vind ik niet lekker. Groente daarintegen wel 😂

vorige maand
Reactie op Marcha 💗
Ik gebruik al sinds het begin elke dag neusspray...inmiddels ben ik morgen ...
Same here. Inmiddels wel alleen nog de kinderdosis voor het slapen. 😅

vorige maand
Ik drink meer thee dan aanbevolen. Ga misschien toch te lang in een te heet bad en til soms nog meer dan het advies is

vorige maand
Dat ik best een eenzame zwangerschap heb omdat mijn vriend veel aan het werk is en ik niks van familie hoor. De enige die belangstelling toont is werk en eerlijk..? Ik zal hier hierdoor ook niet veel met onze baby betrekken. Onze baby is onze baby, en ben daar beschermend genoeg voor, sorry not sorry. 🤘🏼

vorige maand
Groentes skip ik, vind er gewoon niks aan.
En ik eet nog vaak genoeg een zacht gekookt eitje (ik weet dat dat mag, maar voelt toch 'stiekem')

vorige maand
Mijn ouders zijn 2 jaar geleden naar Denemarken geëmigreerd. Mijn moeder heb ik al meer dan een jaar niet gesproken en niet meer gezien sinds ze daarnaartoe zijn gegaan. Mijn vader al meer dan een half jaar niet gesproken en bijna een jaar niet gezien. Berichtjes en telefoontjes kwamen altijd van mijn kant.. nu inmiddels bijna 18 weken zwanger en heb ze niets laten weten. En twijfel of ik dat ook ga doen

vorige maand
Ik mag van de verloskundige niet zoveel meer doen nu met 18 weken. Alleen wandelen. Mijn vriend was erbij dat ze dit zei.
Ik ga me hieraan overgeven en terug me bed in. Ik ga er nu wel van genieten zonder me een beetje schuldig te voelen!