24 Reacties

3 dagen geleden
Wij hebben een van Ikea die er zonder hoes heel gek uitziet, als in een.soort plastic frame. Maar hij is wel heel veilig en luchtdoorlatend daardoor en supermakkelijk schoon te maken馃槄 kwam ook goed uit de test geloof ik

3 dagen geleden
Reactie op xmoo
Wij gaan wrs voor die van 139 vd IKEA maar meer opties zijn zeker welkom ha ...
Wij zitten inderdaad ook te twijfelen aan diezelfde! Maar lees dan sommige reviews dat ie snel verzakt, en dan twijfel ik toch weer

3 dagen geleden
Reactie op RomantischeWind081039
Wij hebben een van Ikea die er zonder hoes heel gek uitziet, als in een.soo ...
Is dat diegene die je onder de douche kan schoonmaken? 馃槀

3 dagen geleden
Ik heb die van 110 van de prenatal, een vriendin van mij heeft dit matras ook voor haar kindje en is super tevreden!

3 dagen geleden
Reactie op 12345Laura12345
Is dat diegene die je onder de douche kan schoonmaken? 馃槀
Haha ja kun je gewoon helemaal uitspoelen

3 dagen geleden
Bekijk Maan matras 庐 Baby matras - baby matras 60x120 - 10cm dik - Wasbare hoes op: https://www.bol.com/nl/p/maan-matras-baby-matras-baby-matras-60x120-10cm-dik-wasbare-hoes/9300000182999141?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze kwam het best uit de test.

3 dagen geleden
Reactie op 12345Laura12345
Wij zitten inderdaad ook te twijfelen aan diezelfde! Maar lees dan sommige ...
Haha ja herkenbaar maar voor alles zijn wel voor en nadelen te vinden en zooveel meningen haha. Ik twijfel vooral omdat het wat koud zou aanvoelen door die luchtdoorlatendheid en wij het ledikantje eigenlijk vanaf newborn willen gebruiken 馃槵. Andere kant denk ik ook, hoe koud kan het zijn in augustus haha en hoe ouder het kindje hoe beter hij wrs z'n temperatuur kan houden 馃槄.

3 dagen geleden
https://www.ikea.com/nl/nl/p/himlavalv-3d-matras-voor-babybed-90321006/
Deze komt ook al jaren goed uit de test, iedereen die ik ken is er heel erg tevreden over en wij gebruiken hem dus ook al 4 jaar lang.

3 dagen geleden
Wij ook aerosleep. Je baby slaapt nog meer dan wij en onszelf geven we ook een goed matras. Hebben die ook voor ons zoontje van 2. Voor de warme dagen ook fijn dat het matrasje niet zo zweet/lekker luchtig is.