6 Reacties
3 dagen geleden
Heyhey, ik ben ook iets meer dan 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb zelf geen extra afkeer richting mijn man (niet meer dan normaal tenminste 😉). Maar ik heb het wel ooit vaker gehoord, dus volgens mij is dat niet zo gek.
Ik vind het verder ook best heftig, ziek zijn, misselijk, vermoeid, steeds lastiger om goed te eten. Ik krijg echt hélemaal niks voor elkaar op een dag. Heb jij dat ook?
Ik merk zelf dat het iets beter gaat als ik het gewoon accepteer en zo min mogelijk van mezelf probeer te verwachten en veel lig/even kort wandel. Maar dat is soms lastig 😉
Ik zou het er vooral ook even met je vriend over hebben, dat helpt vaak al veel
3 dagen geleden
Reactie op Sarah <3
Heyhey, ik ben ook iets meer dan 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik ...
Hey, bedankt voor je reactie! Ja inderdaad het minder voor elkaar krijgen speelt hier ook een rol, wat weer zorgt voor frustratie..
misschien moeten we gewoon wennen en hoort dit er inderdaad ook gewoon bij.
Ik kan gelukkig goed met hem praten en hij neemt het ook niet persoonlijk, bied op mijn goede momenten ook mijn excuses aan voor de extreme dingen haha.
Meer rust nemen en een wandeling af en toe kan mij misschien ook wel gaan helpen.
Dankjewel voor je bericht en dit zorgt er weer voor dat ik me iets normaler voel haha.
Hopelijk gaan we binnenkort lekker genieten van de zwangerschap…😜
3 dagen geleden
Hi, ik herken je verhaal heel erg. Ik ben inmiddels zwanger van de derde en weet dat dit tijdelijk is en de vreselijke hormonen zijn die met je aan de haal gaan. De eerste zwangerschap voelde ik me zo vreselijk ik vond niks leuk, m’n vriend mocht niet in de buurt komen, me niet aanraken. Maar het is goed gekomen hihi. Samen goed over communiceren wat je voelt en wat er gebeurd.
3 dagen geleden
Hi! Ik ben 6+4. Mooi dat je zo open bent. Ik heb me de afgelopen dagen heel verdrietig en alleen gevoeld. Heb last van extreme misselijkheid, waardoor ik de normale dagelijkse dingen niet meer kan. Mijn energie niveau is heel laag. Ik wil graag genieten, maar het is nu alles behalve genieten. Ik lig om 19:30 in bed en sta rond 08:00 op. Dan heb ik echt 2 uur nodig om een beetje op te starten in de ochtend. De overige tijd spendeer ik vooral op de bank. Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen zin in intimiteit. En alle sociale events heb ik afgezegd, omdat ik me zo slecht voel. Hoop echt dat ik in het tweede trimester kan gaan genieten.
2 dagen geleden
Reactie op ETVK
Hi! Ik ben 6+4. Mooi dat je zo open bent. Ik heb me de afgelopen dagen heel ...
Jij ook bedankt voor je openheid!
Het is fijn om er met elkaar over te kunnen spreken zo dan voelt het toch iets normaler dat deze dingen zo op ons afkomen.
Het is ook een bijzonder waar wij vrouwen toe in staat zijn, maar makkelijk is het dus zeker niet ❤️