18 Reacties
3 dagen geleden
Goedemorgen, ik ben vandaag 6+4 zwanger en heb einde van de dag een echo. Dit lijkt me onwijs spannend, wat zijn de vervolg stappen voor je op het moment als ze alleen een vruchtzakje zien?
3 dagen geleden
Ik had hetzelfde, moet 22-12 terugkomen. Ik weet niet precies hoe ver ik ben, we schatten na de echo rond de 6weken. Er is te weinig zichtbaar zo vroeg zei ze. Ze dacht uiteindelijk wel iets te zien, maar was niet heel duidelijk.
3 dagen geleden
Reactie op Sharonkevin
Ik had hetzelfde, moet 22-12 terugkomen. Ik weet niet precies hoe ver ik be ...
Bij mij was het echt leeg… moet nu een week wachten voor een nieuwe echo en als er dan nog steeds niks te zien is , is het helaas mis…
3 dagen geleden
Reactie op OntspannenUil377878
Goedemorgen, ik ben vandaag 6+4 zwanger en heb einde van de dag een echo. D ...
Goedemorgen, ik moet nu een week wachten voor een nieuwe echo. Maar omdat mijn 1ste positieve test 23 november was zou ik wel echt rond de 6 weken moeten zitten dus ze is wel bang dat het niet goed zit..
3 dagen geleden
Reactie op ActieveRegen353950
Bij mij was het echt leeg… moet nu een week wachten voor een nieuwe echo en ...
Heel veel sterkte toegewenst! Wachten is enorm zwaar. Probeer afleiding te zoeken zodat de tijd sneller voorbij gaat en je minder stress ervaart voor de baby.
3 dagen geleden
Hee, ja voor mij helaas exact hetzelfde. Echo bij 6+3 en alleen een lege vruchtzak te zien, ze schatte in dat ik eerder rond de 5 weken ben.
Bij mij zijn de 2 mogelijke scenario’s duidelijk geschetst door mijn verloskundige. Of de innesteling heeft zo’n 1,5 week langer geduurd (kleine kans) of het vruchtje is gestopt met ontwikkelen en zal uiteindelijk een miskraam worden (grotere kans). Ik hoop natuurlijk voor ons allebei dat het goed zit, maar ik probeer me wel voor te bereiden op de teleurstelling. Mijn vriend en ik hebben hier gisteren al enorm om gehuild..
3 dagen geleden
Reactie op GeduldigeZebra761522
Hee, ja voor mij helaas exact hetzelfde. Echo bij 6+3 en alleen een lege vr ...
Ja ik voel je echt hier in… wat zijn nu de vervolg stappen voor jou?
3 dagen geleden
Ja ik voel je echt hier in… wat zijn nu de vervolg stappen voor jou?
Ik heb ook 1 week later een nieuwe echo, dus volgende week woensdag. Kijken of er dan wel iets te zien is… Maar mijn verloskundige ziet het meer als “checken of echt alles weg is”. Maar lijkt me dat daarvoor dan nog wel een hevige bloeding moet komen en zo ver ben ik niet. Het is nu gewoon 3 dagen roze afscheiding en soms wat helder bloed, maar niet veel..
3 dagen geleden
Goedemorgen, ik moet nu een week wachten voor een nieuwe echo. Maar omdat m ...
Hoi,
Ik had ook een positieve test op 23 november, maar zij gaven aan dat ik rond de 5.4 zou zitten? Ik snap er niets van hoe het soms wordt gerekend. Ik had een positieve ovulatie op 13 en dag erop negatief. Wellicht geeft dit je nog hoop?
3 dagen geleden
Reactie op GeduldigeZebra761522
Ik heb ook 1 week later een nieuwe echo, dus volgende week woensdag. Kijken ...
Heftig… ik heb geen last van bloedverlies.
3 dagen geleden
Reactie op FantasievolleHavik662024
Hoi,
Ik had ook een positieve test op 23 november, maar zij gaven aan dat ...
Hey, wanneer had jij ongesteld moeten worden? Ik had dus 22 november ongesteld moeten worden en 23 november teste ik positief..
3 dagen geleden
Heftig… ik heb geen last van bloedverlies.
Ja geen leuke fase. Ik hoop dat het bij ons allebei gewoon nog even op gang moet komen. ☺️
2 dagen geleden
Nee het hartje zal je wel al moeten zien kloppen? Klopt je berekening?
2 dagen geleden
Reactie op BehulpzameDauw267275
Nee het hartje zal je wel al moeten zien kloppen? Klopt je berekening?
Ik teste gelijk positief toen ik ongesteld had moeten worden dus ga er van uit dat de berekening helaas wel klopt
2 dagen geleden
Ik testte op 24 November licht positief en zou nu om en nabij de 6 weken zijn. Misschien te vroege echo?
2 dagen geleden
Hey, wanneer had jij ongesteld moeten worden? Ik had dus 22 november ongest ...
Ik heb een hele onregelmatige cyclus, schommel van 24 dagen tot 31…
2 dagen geleden
Reactie op Helowtjess
Ik testte op 24 November licht positief en zou nu om en nabij de 6 weken zi ...
Ik teste positief 23 november.. maar volgens de berekening zou ik toch echt 6+4 moeten zijn… dit was mijn eerste test

2 dagen geleden
Dit was mijn eerste test maar ik.was ook 3 a 4 dagen voor nod. ( redelijk regelmatige cyclus maar niet op de ovulatie gelet) dan zou je misschien idd iets verder zijn mits je eisprong toch later is geweest?