27 Reacties
3 dagen geleden
Hee Tessa, helaas heb ik hier ook ervaring mee. Soms helder, soms meer een roze afscheiding. Ik wil je echt niet bang maken, maar ik had gisteren een echo met 6+3 en daarbij was een leeg vruchtzakje te zien. Dus of de innesteling heeft heel lang op zich laten wachten (geen idee hoe realistisch dit is, we hebben het dan echt over 1,5 week), of het vruchtje is gestopt met ontwikkelen en zal uiteindelijk een miskraam worden.
Moet zeggen dat de adviezen heel erg uiteen lopen, de verloskundigen zeggen wel steeds dat roze afscheiding en licht bloedverlies in deze periode niets storends hoeft te betekenen, zolang je geen hevige krampen hebt en echt zwaarder bloed met stolsels aantreft. Helaas had ik alleen ook een teleurstellende echo en dat verandert de verhaallijn een beetje.. Ik hoop dat voor jou alles goed gaat! Heb je je eerste echo al gehad?
3 dagen geleden
Reactie op GeduldigeZebra761522
Hee Tessa, helaas heb ik hier ook ervaring mee. Soms helder, soms meer een ...
Jaa en afgelopen dinsdag ook een hartje zien kloppen馃ズ
3 dagen geleden
Hee Tessa, helaas heb ik hier ook ervaring mee. Soms helder, soms meer een ...
Ik heb ook helemaal geen pijn ofzo..
3 dagen geleden
Reactie op tessa Braspenning
Jaa en afgelopen dinsdag ook een hartje zien kloppen馃ズ
Wat superfijn, dan komt dat helemaal goed 鉂わ笍
3 dagen geleden
Wat superfijn, dan komt dat helemaal goed 鉂わ笍
Wat een vertrouwen馃槄 het maakt me echt bang. Met de echo deed ze me ook erg pijn dus misschien is het daarvan
3 dagen geleden
Reactie op Kiim93
Hoeveel bloedverlies heb je? Alleen met afvegen?
Het is zo naar om te hore ...
Vannacht een aantal druppels in de wc wat rood, nu inmiddels bijna niets meer en bruinig
3 dagen geleden
Ik spuug ook nog steeds ben nog steeds misselijk en borsten doen ook nog steeds zeer
3 dagen geleden
Vannacht een aantal druppels in de wc wat rood, nu inmiddels bijna niets me ...
Hmm het kan alle kanten op. Ik hoop voor jou dat het door de echo kwam! Was het een inwendige? Of juist uitwendig?
Bij mij was bloedverlies een slecht teken. Zelfs met een kloppend hartje, dus wat hieronder wordt gezegd is heel lief, maar een kloppend hartje wil niet zeggen dat er niks meer kan gebeuren helaas..
3 dagen geleden
Reactie op Kiim93
Hmm het kan alle kanten op. Ik hoop voor jou dat het door de echo kwam! Was ...
Inwendige echo
3 dagen geleden
Hi Tessa,
Sinds vorige week woensdag had ik steeds bruin bloed met afvegen. Afgelopen zondag werd dit helder rood en ook best veel. Ik mocht met spoed voor een eerste echo en daar was ook een hartje te zien. Het bloeden was gestopt en kwam ineens weer heel heftig terug. Ook zonder krampen, maar het vloeide weer enorm. Toen weer voor een echo en toen zeiden ze bij de vk dat het hartje was gestopt. Omdat ze inwendig niets zagen, moest ik met spoed naar de gynaecoloog voor een mogelijke bbz.
Daar aangekomen kreeg ik een inwendige echo. Ze zag veel bloed in de baarmoeder, mogelijk door een tweeling waarvan 1 niet goed is gegaan. Ze vond een ander vruchtje waar gewoon een hartje weer te zien was. Echt heel bizar. Er is een kans dat het vruchtje met het bloed mee naar buiten gaat, maar er is ook een kans dat het vruchtje blijft zitten en dat het gewoon goed gaat.
Echt een rollercoaster, maar het hoeft dus niet te betekenen dat het een miskraam is/wordt.
3 dagen geleden
Reactie op Lovecoby
Hi Tessa,
Sinds vorige week woensdag had ik steeds bruin bloed met afvegen ...
Jeetje ook heel heftig
3 dagen geleden
Reactie op Lovecoby
Die echo was gisteren trouwens bij de vk en gynaecoloog. Ze zeiden bij de v ...
Dat is ook verwarrend
3 dagen geleden
Jeetje ook heel heftig
Ja, echt geel bizar allemaal.. je zit in de verwerking dat er geen leven is en dan ineens is het er weer.
Mijn advies: ga naar de gynaecoloog. Zij kunnen inwendig in 5 minuten iets vinden wat de vk in 20 min niet kon vinden. Ik hoop voor jou ook op een goede uitkomst鉂わ笍
3 dagen geleden
Wat een vertrouwen馃槄 het maakt me echt bang. Met de echo deed ze me ook erg ...
Oh wat vervelend!! Dat kan heel goed ja. Een klein haarvaatje kan bijvoorbeeld ook knappen tijdens het vrijen. Alles is gewoon wat gevoeliger momenteel.
3 dagen geleden
Reactie op Lovecoby
Hi Tessa,
Sinds vorige week woensdag had ik steeds bruin bloed met afvegen ...
Jeetje wat een rollercoaster inderdaad 馃ズ hopelijk is jullie kleine ewrtje nu ok茅!
3 dagen geleden
Reactie op Lovecoby
Ja, echt geel bizar allemaal.. je zit in de verwerking dat er geen leven is ...
Ik ben nu onderweg naar de gynaecoloog