39 Reacties
3 weken geleden
Zal zelf het spits afbijten. ‘s nachts wakker liggen en manlief had weekboodschappen gedaan maar onwijs veel bewerkelijke groenten gekocht zoals rode kool, Chinese kool en spruitjes waar ik nu allemaal totaal geen zin in heb en al helemaal niet om moeite te doen om het te bereiden. Dus ik kon niet meer verder slapen en moest hier om huilen. Man heel lief toen ik hem hierom wakker maakte maar de volgende dag heeft hij me toch wel heel hard uitgelachen dat ik wakker lig van groentes in de koelkast. Haha en ikzelf later ook.
3 weken geleden
Je mag geen kaneel of toch wel een beetje. Wat mag nou wel en niet en waarom? En waarom zit in alle thee die ik lekker vind kaneel? Ik werd er helemaal gek van! Dus vroeg ChatGPT om hulp. Die had de geruststellende woorden dat kaneel dat door eten zit ok is, maar dat je geen kaneel thee moet drinken. Toen moest ik huilen van opluchting hahaha! En daarom ook wel om mezelf lachen. Bizar, dit moeten wel hormonen zijn! 😂
3 weken geleden
Reactie op TLCFB
Naar de supermarkt gefietst omdat ik zin had in een stokbroodje met salami. ...
Mocht het een troost zijn: de salami opbakken! Dan mag je het wel eten.
3 weken geleden
Ik werd helemaal emotioneel van de opening van de Moulin Rouge musical laatst. Sloeg nergens op want het opende heel feestelijk met Lady Marmelade hahaha
3 weken geleden
Ik heb keihard gehuild toen ik naar schaatsen keek en een van de schaatsters zich kwalificeerde voor de olympische spelen…
Geen idee meer wie…🤭
3 weken geleden
Ik kon mijn boek nergens vinden…. Mijn man ging zoeken en vond het boek ook niet: tranen met tuiten gehuild…
3 weken geleden
Savonds heerlijke erwtensoep gegeten, toen ik mijn bord leeg had intens uitgebarst in huilen. De baby is nu even groot als een erwt, ik voelde me door het eten van de soep zo schuldig...
3 weken geleden
Ik had mega zin in een koud glas chocomel maar wist dat we dat niet meer hadden. Toen kwam ik thuis en zag ik dat mijn vriend al chocomel had gekocht! Puntje voor vriendlief die al wist dat ik hier zin in had 😍
3 weken geleden
Ik heb gigantisch gehuild omdat onze kat op de kattenbak had gepoept en ik het door de kattenbak heen rook. De kat keek me nogal vreemd aan. Mijn man overigens ook, die het meteen voor mij opruimde. Ik heb nog ruim een uur gehuild over het feit dat kattenpoep stinkt..
3 weken geleden
Reactie op Clash
Zal zelf het spits afbijten. ‘s nachts wakker liggen en manlief had weekboo ...
Hahahaha geweldig!
3 weken geleden
Ik heb er weer een hoor 😉 mijn man komt naar me toe en geeft een kus op mijn voorhoofd. Ik ga echt helemaal helemaal stuk , tranen met tuiten.. hij zegt: wat is er, wat doe je?
Ik : "OH IK HOU ZOVEEL VAN JE"
Hij kwam niet meer bij van het lachen (Normaal ben ik heel nuchter)
3 weken geleden
Vandaag hadden mijn partner en ik de slappe lach wat bij mij overging in intense verdriet. Geen idee waarom haha