23 Reacties
3 weken geleden
Hey, heb je gemeenschap gehad? Want toen ik het had kreeg ik ook een bloeding de dag erna en daarna was het bruin. Als de bloeding gestopt is dan is er niks aan de hand
3 weken geleden
Komt wel goed ik heb het elke dag beetje bloed verlies ene keer beetje bruinis andere keer licht roze. Ik heb 2januari spoed echo gehad en toen hebben wer het hartje zien kloppen maandag voor de officele echo dan ben ik 8,2dagen
3 weken geleden
Reactie op FlinkeRegenwoud913372
Hey, heb je gemeenschap gehad? Want toen ik het had kreeg ik ook een bloedi ...
Nee dat is niet het geval. Ik had dinsdag eenmalig bloedverlies, en nu weer uit het niets.
3 weken geleden
Reactie op Petra Spindler
Komt wel goed ik heb het elke dag beetje bloed verlies ene keer beetje brui ...
Oke, is het bij jou niet helderrood? Want bij mij is het wel echt ‘nieuw’ bloed..
3 weken geleden
Reactie op ingevsteen
Nee dat is niet het geval. Ik had dinsdag eenmalig bloedverlies, en nu weer ...
Kan ook dat je iets hebt getild misschien of druk hebt gezet. Alles is heel erg bebloed daar beneden dus er springen sneller vaatjes
3 weken geleden
Kan ook dat je iets hebt getild misschien of druk hebt gezet. Alles is heel ...
Ja ik ben inderdaad wel wezen sporten en hardlopen. Dat kan misschien de oorzaak zijn. Wil graag duidelijkheid 🙏🏻
3 weken geleden
Reactie op ingevsteen
Oke, is het bij jou niet helderrood? Want bij mij is het wel echt ‘nieuw’ b ...
Soms
3 weken geleden
Reactie op ingevsteen
Ja ik ben inderdaad wel wezen sporten en hardlopen. Dat kan misschien de oo ...
Ja dan denk ik daaraan. Hardlopen idd! De druk van het rennen op je buik. Dan is er bij je baarmoedermond een vaatje gesprongen. Zou voor nu even niet hardlopen en eerder wandelen en het sporten even laten tot je uit het eerste trimester bent. En gewoon een echo plannen. Alles komt goed, ik schrok er ook van. Maar uiteindelijk is het niks geks. 🤗
3 weken geleden
Ja dan denk ik daaraan. Hardlopen idd! De druk van het rennen op je buik. D ...
Ja idd even rustig aan doen. Weet jij hoe snel een miskraam doorzet? Ik lees veel verschillende verhalen
3 weken geleden
Reactie op ingevsteen
Ja idd even rustig aan doen. Weet jij hoe snel een miskraam doorzet? Ik lee ...
Vaak veel meer buikpijn en bloed alsof t eruit stroomt op een gegeven moment met stukjes erin snap je wat ik bedoel
3 weken geleden
Ik had eerst bruine afscheiding al een week. Nu sinds gisteren helder rood bloed verlies met wat stolsels dus schrok mij kapot. Vanochtend meteen langs bij verloskundige en het hartje klopte nog wel doorgestuurd naar het zieken huis vanwege het bloed verlies. Daar bleek te zijn dat het een hematoom is en dat kan dus veel bloedverlies geven.
3 weken geleden
Reactie op FraaieHart096349
Ik had eerst bruine afscheiding al een week. Nu sinds gisteren helder rood ...
Oh goed om te horen. Had jij verder geen andere klachten? Ik heb namelijk wel wat last van mijn onder rug, weet niet of dat er iemand mee te maken heeft
3 weken geleden
Ik heb helaas ook al een paar keer helderrood bloed gehad, maar wel 2x al een goede echo tussendoor dus ik probeer het nu een beetje los te laten en wat voorzichtiger te zijn. Alles daar beneden is erg goed doorbloed en kan dus ben al een beetje hard hoesten knappen vertelde de verloskundige, zolang je geen buikpijn hebt en echt een maandverband vol verliest moest ik me niet te druk maken zei ze. Dus dat proberen we maar, maar stress geeft het wel. Tot nu toe is het de dag erna vaak nog wat bruin en dan weer over.
3 weken geleden
Reactie op Carolien29
Ik heb helaas ook al een paar keer helderrood bloed gehad, maar wel 2x al e ...
Oh fijn dat je wel een goede echo hebt. Hoe heel weken ben je nu? Is het ook wat slijmerig.
3 weken geleden
Reactie op ingevsteen
Oh goed om te horen. Had jij verder geen andere klachten? Ik heb namelijk w ...
Nee ik had alleen lichte buikpijn maar dat heb ik de hele tijd al.
3 weken geleden
Reactie op ingevsteen
Oh fijn dat je wel een goede echo hebt. Hoe heel weken ben je nu? Is het oo ...
Vandaag 9 weken en bij 6.2 en 7 weken goede echo's gehad. Nu probeer ik het een beetje los te laten. Heb 22e de termijnecho
vorige week
Hee meiden,
Hier ook even een onrustige moeder to be. Vandaag precies 10 weken. Sinds gistern wat bruinere afscheiding. Gisterenavond met maar bed gaan ook wat buikpijn. Nu ga ik net naar de wc en ineens een rode veeg. Help wat te doen nu? Ik wil ook niet overal voor de verloskundige bellen...
Volgende week woensdag de termijnecho.
vorige week
Reactie op Kinderwens29
Hee meiden,
Hier ook even een onrustige moeder to be. Vandaag precies 10 ...
Zou gewoon bellen
vorige week
Ik heb sinds vandaag ook helder rood bloedverlies, of met afvegen. Morgen een echo, spannend, vorige zwangerschap had ik ook bloedverlies en toen kwam het goed ik hoop dat h t morgen ook weer goed is
12 uur geleden
Hey, Ik ben nu 13 week en ik bloed echt veel afgelopen maandag goeie echo gezien ook met spoed gedaan want verloor al 3 dagen licht rode bloed. Maar vandaag was het weer erger en zat mijn maandverband ook vol.
Ik voel me zo ontzettend gespannen en weet niet wat het kan zijn ik ben gewoon bang.