20 Reacties

4 dagen geleden

Hier in omgeving viel het aanbod in fysieke winkels echt tegen. Soms bij de H&M, C&A en Zara als ik me niet vergis, maar lang niet ieder filiaal heeft een positiekledingafdeling. Prenatal heeft wel leuk aanbod, maar kwalitatief niet allemaal even mooi. Bellyfashion is een hele toffe winkel, maar wel 💶💶💶

4 dagen geleden

Ik heb heel leuke en fijne kleding (vooral stretchy broeken) gescoord bij Cotton Club en Costes. De broeken zijn van een zachte stof en zitten bijna als pyjamabroeken, maar zien er toch stijlvol en mooi uit. Erg blij mee!

Reactie op Anoball

Hier in omgeving viel het aanbod in fysieke winkels echt tegen. Soms bij de ...
Klopt ik was idd even de H&M en ZARA in gegaan maar niet z’n succes, ik denk dat ik nog en een poos met “gewone” kleding weg kom zoals jurkjes of broeken/rokjes waar wat meer rek in zit Maar zoals je zelf al zegt in de winkel is het aanbod niet echt denderend… Het is allemaal een beetje vorm loos en de kwaliteit valt me tegen. Twijfel om anders een dagje Batavia stad te pakken, daar slaag ik normaal wel voor kleding Maar hoop stiekem dat het wat voordeliger kan gezien ik het niet lang/veel zal dragen Dankjewel voor de tip!

Reactie op VerrassendeKers309853

Ik heb heel leuke en fijne kleding (vooral stretchy broeken) gescoord bij C ...
Ow top! Deze winkels heb ik redelijk in de buurt zitten, ga ik daar volgend weekend even langs om te kijken 😊

4 dagen geleden

Soms heeft only ook echt wel lekker comfy kleding!

4 dagen geleden

Lululemon

3 dagen geleden

Welke broeken heb jij gekocht? (Naam/stof) 🥰

3 dagen geleden

Reactie op Juli2026♥️

Welke broeken heb jij gekocht? (Naam/stof) 🥰
Normaal draag ik strakkere jeans, maar dit zijn vooral katoenen of polyester stretchy broeken met koorden of rekbanden bij de riem. Weet niet of ik het ermee haal tot het einde van de zwangerschap maar kan er de komende maanden en postpartum mee vooruit! Bij Cotton Club: - Wijde broek met krijtstreep (misschien iets inkorten als je niet lang bent) - Wijde broek met pintuck - Barrel broek met koord (of die erop lijkt) Bij Costes: - Scuba broek met wijde pijpen (in zwart en rood)

3 dagen geleden

Ik leef op het moment in pantalons met zo'n elastische band, voelen als pyjamabroeken, maar ziet we toch leuk uit! Heb vooral broeken van only en nu ook een paar van wibra, klinkt heel goedkoop, maar dan kan je wel een maatje groter kopen zonder dat het heel zonde is dat je ze niet zo lang aan kan🫣
In Heerenveen zit Z E.I. lifestyle Daar word je heel goed geholpen, en hebben een ruime keuze

3 dagen geleden

In Zwolle heb je alleen de prenatal waar je echt zaangerschapskleding kan kopen helaas..

2 dagen geleden

Als je een fijne set basis broek/hempje/shirts kun je ook goed matchen met normale jasjes en vestjes die je open draagt, eventueel in een maatje groter. Ook handig voor als je erna borstvoeding geeft of nog een paar maand na de bevalling een grotere maat hebt. Bij mijn vorige kindje vond ik na de bevalling het echt niet leuk om nog positie kleding te moeten dragen maar was nog te dik voor mn oude kleren. Toen heb ik maar geshopt en grotere maten gehaald en nu in deze 'tussenfase' pas ik daar weer in!

2 dagen geleden

New yorker Vero moda Prenetal Pantalons van object Shein is altijd een poging waard. Als iets niet goed is kun je het gratis retour sturen🤷🏼‍♀️

gisteren

Ik vind het zo jammer dat er zo weinig winkels zijn waar je nog fysiek kan shoppen, bijna alles is online. Ik vind het ook gewoon fijn om een idee te hebben van de pasvorm en welke maat je nodig hebt. Plus dat ik van die plaatjes bij de artikelen ook nou niet altijd even enthousiast wordt.

gisteren

In Heerenveen zit Z.E.I. Leuke vrouw die goed helpt met wat wel of niet goed zit. Aanrader!

13 uur geleden

Ik heb zwangerschaps broeken gehaald bij de H&M en ze zitten zo fijn 🥰 ik wil niks anders meer!

13 uur geleden

Reactie op MamaJenn

Ik heb zwangerschaps broeken gehaald bij de H&M en ze zitten zo fijn 🥰 ...
Ik vind die juist altijd drama 😅 heel erg stretch waardoor ze afzakken of na paar uur dragen gaan ze slobberen

12 uur geleden

Ja dit! Die pantalons met stretch band zitten geweldig en staan mooi.

12 uur geleden

Vergeet ook zeker de Uniqlo niet, die hebben echt veel broeken met elastieke banden voor leuke prijsjes