15 Reacties

Hi! Ik ben 25 jaar, en heb een zoontje van 2,5 jaar inmiddels.

vorige week

Ik was 16 met mijn eerste zoontje en 19 met mijn tweede. Ik ken het gevoel! Enige advies wat ik je kan geven is dat je in jezelf moet geloven en laat ze lekker een poepie ruiken! Je zal altijd doen wat jij denkt dat goed is!

vorige week

Hoi, ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 1 jaar. Inmiddels net zwanger van de 2e .

vorige week

Ik ben 25, en heb een dochtertje van 2 jaar & nu zwanger van nummer 2 鈽猴笍
25馃挄
Hoi!! Ik ben 22 en net zwanger van onze eerste, mijn vriend is 27

4 dagen geleden

Hi, ik ben 24 jaar en zwanger van m鈥檔 3e kindje. Op m鈥檔 21e bevallen van de oudste dochter. Veel mensen hadden destijds ook hun twijfels of het allemaal wel goed zou komen. Maar gelukkig het tegendeel bewezen馃槉

4 dagen geleden

Hi! Ik ben 23j oud en mijn vriend 24j. Al 2 jaar samenwonend & 5,5 jaar samen. Nu wachtende op ons eerste wondertje die onderweg is鉂わ笍

4 dagen geleden

hii, ik ben 25 en had mijn eerste kindje met 21, tweede kindje met 22 en nu pril zwanger van mijn derde kindje (nieuwe partner) samengesteld gezin. ben heel erg benieuwd!

3 dagen geleden

Ik ben 26. Mijn eerste kreeg ik met 22, 2e is nu 7 maanden en de 3e op komst

3 dagen geleden

Ik ben net 27 en mijn eerste op komst! :)

3 dagen geleden

27, hopelijk een tweede kindje. Dit is mijn vierde zwangerschap sinds mijn 21e

3 dagen geleden

hi , ik ben 22 en heb een dochtertje van 3,5馃グ

2 dagen geleden

Hey hoi, ik ben 22 en in verwachting van ons eerste kindje en ben bijna 9 weken馃グ
Hier 29 jaar. Maar mijn eerste zoontje op 23 gekregen en 2 op 26 en nu inverwacht en die hoop op mijn 30e te komen