111 Reacties

Dit is mijn echo met 7 weken en een paar dagen. Ook inwendig! 🩷

vorige maand

Met 6+4 gemaakt

vorige maand

Lekker wazige echo haha Maar op de buik met 7 en een beetje :) Op het scherm zag je het duidelijker en ook duidelijk het hartje kloppen 😊

vorige maand

Dit was mijn echo met 7 weken en 3 dagen 🥰 Nu ben ik 8 weken en 1 dag en met 11 weken heb ik de termijnecho, ik kan niet wachten ❤️

vorige maand

8 + 2❤️
Afgelopen maandag ongeveer 8 weken ❤️ van kruin tot stuit 1,6cm

Reactie op ZorgzameKolibrie346760

Wat een prachtige echo!!!!🩷

vorige maand

7 weken echo🥰❤️

vorige maand

Reactie op ZorgzameKolibrie346760

Wauw wat een mooie, je kunt alles heel goed zien!

vorige maand

Echt al een minimensje met 7+6. De kleine garnaal is hier 1,5 centimeter 🦐
Afgelopen week, 7+5, 13,7mm groot 🥰

vorige maand

Vandaag een herhaal vitaliteitsecho gehad. Omdat ik 2 weken terug al 7+2 weken dacht te zijn bij de eerste vitaliteitsecho, maar werd teruggezet naar 6+2 weken. Voor mijn eigen gemoedsrust kreeg ik vandaag nog een herhaling. Nu bleek ik toch bijna 9 weken te zijn. Super blij en opgelucht. 🫶🏼🩵🩷

vorige maand

Hier vanochtend een goeie echo gehad! Had zelf bedacht dat ik 8+4 was (gekeken naar wanneer m'n positieve ovulatietest was) maar verloskundige kwam elke keer uit op 8+5 of 8+6 dus groeit goed! Je zag de baby zelfs al bewegen 🥰

vorige maand

7 weken en 3 dagen.🥰

vorige maand

6+1 niet veel te zien haha maar we zagen een hartje kloppen

vorige maand

Na 1 miskraam en 1 missed abortus keek ik echt op tegen deze eerste echo.. mijn vriend had er wel vertrouwen in, want ik was immers al zo misselijk… En wat bleek; 2 goed kloppende hartjes!!! OMG 🤯 we kunnen t nog niet bevatten, maar zijn door het dolle! 👯‍♀️🥳👶🏻👶🏻

vorige maand

Gister mijn 2e echo gehad. 8 weken 6 dagen, dus nu de 9 aangetikt. De kleine bewoog al lekker door het vruchtwater en een mooi kloppend hartje 😍 over 2 weekjes de termijnecho

vorige maand

Zo leuk om dit allemaal te zien! Vorige week al een echo gehad toen dachten ze net 5 weken amper 4 mm wel kloppend hartje te zien. Vandaag extra ivm bloedverlies en al 1,4 cm🤩 en een snel en goed kloppend hartje. 7+4 volgens deze meting. Volgende week woensdag weer een echo 😊.
Nu 9+1, nog steeds alles helemaal in orde met allebei 😍🙏🏼🙏🏼 Begin er iets meer vertrouwen in te krijgen 🤞🏼♥️

4 weken geleden

Vanmiddag 1e echo gehad. Dachten 7+2, meeting zei 7+0. Prachtig kloppend hartje, armpjes en beentjes zelfs ookal in ontwikkeling🥰 op naar 26-1 voor de termijnecho