8 Reacties
4 dagen geleden
Jeetje wat eng :( Hoeveel weken ben je?
En wat balen dat je vriend je emoties niet snapt.. Ik kan me echt goed voorstellen dat dit tranen zou brengen. Rustig aan maar en afwachten 🙏🏼 Komt vast goed ❤️
3 dagen geleden
Reactie op Mariska007
Jeetje wat eng :( Hoeveel weken ben je?
En wat balen dat je vriend je emo ...
Dankjewel. Ze denkt 6 weken. Was vanmorgen gewoon even heel erg veel ofzo. Wil zo graag dit kindje na 4 jaar niet zwanger kunnen raken!
3 dagen geleden
Reactie op OplettendeTulp225548
Heb je veel symptomen zwangerschap symptomen?
Ik had krampen, die zijn nu een weekje zo goed als voorbij. Ik heb borsten die je niet eens kan aankijken of het doet al pijn, eten gaat nog goed, alleen sommige geuren vind ik ineens heel intens en wordt ik misselijk van, dus signalen zijn er zeker en had ook echt knallers van testen. Geen twijfel over dat 2e streepje.
3 dagen geleden
Ahw snap je spanning echt. Het lijkt me helemaal niet makkelijk om die onzekerheid te moeten doorstaan bij je eerste echo. (Ik moet nog, dus nog geen ervaring)
Ik vind het wel jammer om te lezen dat je vriend het niet begrijpt. Hij mag best z’n best doen om zich in je in te leven toch? Support is in deze tijd super belangrijk. Negatief ben je niet, juist heel erg hoopvol wat veel onzekerheid geeft! Sterkte met het afwachten🙏🏽❤️
3 dagen geleden
Reactie op Aminalucy
Ahw snap je spanning echt. Het lijkt me helemaal niet makkelijk om die onze ...
Dankjewel, dat had ik nodig. Zijn moeder was bij ons thuis en die ving me direct op en snapte wel waarom ik zo verdrietig was. Die heeft ook meteen haar zoon erop aangesproken hoe hij durft een discussie van 20min met me te voeren over het feit dat ik huil ipv zijn mond te houden en er gewoon te zijn. Hij vond dat ik sterk moest zijn voor wat er in m’n buik zit en dat die tranen slecht zijn want dat is stress en stress is slecht. Blablabla
3 dagen geleden
Ik heb helaas dezelfde ervaring, gisteren mijn eerste echo gehad en hier was een leeg vruchtzakje te zien. Mijn klachten waren sinds 3 dagen ook sterk afgenomen, nu heb ik 23 december mijn tweede echo. Het voelt heel vervelend zo lang in onzekerheid te zitten.. ze gaven aan dat het ook uit zichzelf een miskraam zou kunnen worden dus dat geeft ook veel onrust. Ik snap je zorgen dus heel goed, sterkte aankomende dagen! Hopelijk kan je vriend je aankomende tijd wat meer steun gaan geven. Die heb je nu toch hard nodig!
2 dagen geleden
Reactie op Lo09
Ik heb helaas dezelfde ervaring, gisteren mijn eerste echo gehad en hier wa ...
Jij ook heel veel succes toegewenst. Het blijkt ook normaal te zijn dat de klachten wat verminderen en een paar dagen later kan dat weer veranderen. Laten we ons afleiden want de stress is ook niet goed voor de baby. Hoe is jouw partner eronder?