11 Reacties

3 uur geleden

Hier ook 13 februari we tellen samen af!! Ik denk meisje

3 uur geleden

Reactie op Sudarime

Hier ook 13 februari we tellen samen af!! Ik denk meisje
Spannend! Hoelaat heb je de echo, wij om 15:30.

3 uur geleden

Reactie op Maud-1996

Spannend! Hoelaat heb je de echo, wij om 15:30.
10.00!! Het kan echt niet snel genoeg komen haha , dan kan je ook echt de inkopen doen

3 uur geleden

Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor de geslachtsecho. Helaas zaten ze al vol in februari. Nu 5 maart pretecho 馃ス

3 uur geleden

Reactie op Sudarime

10.00!! Het kan echt niet snel genoeg komen haha , dan kan je ook echt de i ...
Ja dat klopt. Ik heb al een dochter van 1. Dus ik ben zo benieuwd of het weer een meisje zal zijn of toch een jongen.
Ik heb m 24 februari ook pret echo, ik ben zoooo benieuwd!! Wij hebben al 2 meiden, dus benieuwd wat dit word. 馃槏馃槏 Bij mijn 2e moest de geslachts echo 3x omdat haar benen elke keer gekruist over elkaar lagen.. duimen dat het deze keer wel meteen lukt hahah馃槏

3 uur geleden

Ahh zo spannend!! Ik heb de echo op 6 februari maar het duurt me nu al te lang haha 馃 Hebben jullie een sterk gevoel over wat t geslacht zou zijn? Bij mij schommelt het met de week 馃槀

2 uur geleden

Zaterdaggggg 馃槏

2 uur geleden

Reactie op Mamavantweeeee

Zaterdaggggg 馃槏
Gevoel jongen! Voorkeur heb ik niet馃

2 uur geleden

Ik heb de echo op 17 februari 馃グ super spannend. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Eerst droomde ik over een meisje maar daarna had ik sterk een jongens gevoel. Hoe dan ook ben ik blij! Als het maar gezond is en met ons gelukkig gaat zijn.

20 minuten geleden

Ik 12 februari!! De 13e ben ik jarig. Helaas kon het niet op die dag. Nu de avond ervoor. Zoveel zin in. 馃┓馃挋