8 Reacties
4 dagen geleden
Ik ben momenteel 6 + 3 weken zwanger. Ik heb vaker steekjes gehad maar niet pijnlijk meer als menstruatie pijn die kwamen en gingen. Ik heb 2 keer hiervoor afscheiding gehad met echt heel licht roze erin. Vannacht ben ik wakker geschrokken omdat ik ineens een heftige steek voelde aan mijn rechter kant. Vanochtend naar de even geweest opnieuw slijm met heel licht roze erin. Ik heb toch de verloskundige gebeld omdat, ik geen pijn ervaar momenteel wel dat het hier en daar zeurend aanvoelt. Morgen mag ik langskomen eerst had ik mijn afspraak voor 15-12. Ergens ben ik natuurlijk blij dat ik eerder mag komen, maar tegelijkertijd ook dubbel..
4 dagen geleden
Reactie op OntspannenUil377878
Ik ben momenteel 6 + 3 weken zwanger. Ik heb vaker steekjes gehad maar niet ...
Ah wat vervelend… hoop dat t morgen goed is!
Ik zelf ervaar de pijn echt in het midden, denk toch dat het met mijn darmen te maken heeft.. ben ook zwanger geworden middels iui, daarvoor een hsg onderzoek gehad waardoor ik weet dat er niks mis is met mijn eileiders.
4 dagen geleden
Ik ben ook 5 weken zwanger, had elke dag wel beetje steken aan mijn linkerkant tot gisteren eind middag werd het zo heftig dat ik meteen naar de spoed moest ik bloedde ook erbij oude bloed wat allemaal eruit kwam met verse bloed maar ze zagen niet of het een miskraam was gezien alles van binnen er schoon uitzag en ze geen bloed bij de echo zagen. Hcg test gedaan was goed, nu afwachten en mijn darmen waren opgezet ze zeiden kan daar aan liggen dat jouw baarmoeder tegen jouw darmen aan duwen
3 dagen geleden
Toevallig niet een buikgriep virus die heerst op het moment. Ik ben nu 6 weken zwanger en werk in de zorg waar nu het noro virus rond vliegt (soms letterlijk bij de mensen die het hebben 🥲)