223 Reacties
3 weken geleden
Reactie op Lisa-Nick
Hoi hoi, ik aanstaande dinsdag termijn echo en dan gelijk prikken, woonacht ...
Je kan het altijd je verloskundige vragen! In de juli groep (daar hebben er al veel de NIPT gedaan, dus las ik even mee uit interesse) lijkt het bij het ene lab sneller te gaan dan het andere.
Ik vind het nu toch iets spannender dan gedacht. Wel al een goede 10+ weken echo gehad. De kleine bewoog goed. Toen geen afwijkingen gezien die er dan kunnen zijn.
Het is gewoon fijn als we duidelijkheid hebben. 20 januari heb ik nog een extra 12 weken echo, omdat het zwanger worden zo lang op zich heeft laten wachten. Super lieve verloskundige.
Fingers crossed en hopen dat we snel uitslag hebben. 馃馃崁
3 weken geleden
Ik heb vrijdag de termijnecho en ga daarna meteen bloedprikken voor de NIPT. Spannend! Hopelijk krijgt iedereen lekker snel de uitslag en zorgt de sneeuw niet voor vertraging!
3 weken geleden
Reactie op BevlogenPier456417
Ik heb vrijdag de termijnecho en ga daarna meteen bloedprikken voor de NIPT ...
Ja, ohnee daar had ik nog niet aan gedacht! Hopelijk geen problemen met het transport en horen we snel de uitslagen!
Het waren 8! buisjes bloed. Ik schrok er wel van hoeveel ze aftapte. Dan weten jullie het vast.
2 voor de NIPT en 5 voor screening eigen bloed begreep ik. Spannend!
3 weken geleden
Reactie op Bambi26
Je kan het altijd je verloskundige vragen! In de juli groep (daar hebben er ...
Ik heb met 8 weken m'n laatste echo gehad en ben wel nog misselijk met vlagen dus dan hoop ik maar dat het allemaal goed gaat als ik die symptomen nog heb, maar kan me niet snel genoeg gaan...
Ergens zo'n angst ook voor een mission abortion ofzo
3 weken geleden
Reactie op Bambi26
Ja, ohnee daar had ik nog niet aan gedacht! Hopelijk geen problemen met het ...
Oh getsie zoveel! 馃樀 goed om te weten! Ik ging uit van 2 buisjes ofzo haha. Hou echt niet van bloedprikken helaas
3 weken geleden
Reactie op Lisa-Nick
Ik heb met 8 weken m'n laatste echo gehad en ben wel nog misselijk met vlag ...
Ik snap je helemaal. Had ik ook. Die opluchting toen ze het hartje zag. Eerst uitwendig, maar voor een beter beeld inwendig. Ik vond het inwendige beeld zo mooi. Toen zagen we zo duidelijk de armpjes en beentjes bewegen.
3 weken geleden
Reactie op Bambi26
Ik snap je helemaal. Had ik ook. Die opluchting toen ze het hartje zag. Eer ...
Ojaaa ja ze had inderdaad gezegd met een volle blaas komen voor het beste beeld met een uitwendige echo.
Gelukkig zijn de meeste echo's gewoon goed natuurlijk maar toch ergens die angst maar goed dat had ik met 8 weken ook en die was ook goed
3 weken geleden
Reactie op Lisa-Nick
Ojaaa ja ze had inderdaad gezegd met een volle blaas komen voor het beste b ...
Ik heb er vertrouwen in dat het dan nu ook goed zal zijn. Het komt echt heel weinig voor dat het dan nog fout gaat.
Laat je weten hoe de echo ging? Ook wanneer je gaat prikken voor de NIPT?
3 weken geleden
Reactie op Lisa-Nick
Lief van je, doet me goed! Ja ik zal reageren op dit bericht volgende week ...
Oh je hebt dan ook echt meteen de NIPT! Super fijn. Ik ging ervanuit dat je die dan nog moest plannen. Verkeerd begrepen.
Oh Efteling is zo leuk! Ik wens jullie heel veel plezier en lekker van genieten.
Laat het maar weten als je meer weet. Zal allemaal echt wel goedkomen. Dat moet gewoon. 馃崁
3 weken geleden
Reactie op Bambi26
Oh je hebt dan ook echt meteen de NIPT! Super fijn. Ik ging ervanuit dat je ...
Haha dat geeft niet hoor, gelukkig dat gelijk al erachter kunnen plannen. Was een tip van de verloskundige na het gesprek over de test en de 13/20 weken echo dus super goeie tip!
Dankjewel 馃崁
3 weken geleden
Reactie op CIS4
Even benieuwd, welk lab lijkt sneller te gaan?
Ik las in de juli groep dat het Maastricht redelijk snel is. Ik zag dames die maandag prikte en die vrijdag erna al uitslag hadden. Rotterdam kan snel zijn, al was het wisselend. Amsterdam leek het minst snel (las aardig wat commentaar erop).
3 weken geleden
Reactie op Lisa-Nick
Ik heb met 8 weken m'n laatste echo gehad en ben wel nog misselijk met vlag ...
Heb ik ook hoor, ik herken dat