25 Reacties
3 dagen geleden
Ik had ook een negatieve “niet zwanger” test van clear blue, maar wel een licht streepje met die streepjes test. Clear blue kan waarsch niet goed oppikken nog. Probeer morgen weer eens. Ik had de volgende dag wel een positieve “zwanger” clear blue test.
3 dagen geleden
Aah!! Echt vervelend dit en jammer dat huisarts eigenlijk niet helpt. Ik had ook tijdje geleden zo iets.. ik had dus getest was positief en kort daarna toch nog negatieve test omdat me hcg naar beneden ging dalen en uiteindelijk toch miskraam helaas.
Ik ben nu tijdje overtijd en test is negatief maar er is wel kans dat ik zwanger ben het blijft altijd toch nog onzeker en eng.. maar ik heb dus bloedprikken aan gevraagd bij me huisarts misschien zou je dat ook kunnen.ik hoop dat alles goed gaat verlopen voor jou ❤️
3 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde verhaal gehad.
Enkele dagen licht positief getest.
En richting mijn nod verdwenen de streepjes langzaam dan toch 4 dagen later kwam mijn menstruatie door helaas..
Mijn verloskundige zei dat als de test niks meer aangeeft er geen hcg meer is dus bloed trekken geen zin heeft. Was dus uiteindelijk een biochemisch zwangerschap bij mij.
3 dagen geleden
Reactie op WonderlijkePegasus876105
Aah!! Echt vervelend dit en jammer dat huisarts eigenlijk niet helpt. Ik ha ...
🙁 ik heb in april een miskraam gehad en een paar dagen daarvoor waren al mijn kwaaltjes al weg, maar nu heb ik ze nog. Zo verwarrend. Ga morgen de huisarts maar even bellen en toch vragen om bloedprikken en dan in het weekend nog een keer testen.
3 dagen geleden
Reactie op TvdB1994
🙁 ik heb in april een miskraam gehad en een paar dagen daarvoor waren al m ...
Ik ga echt bidden voor jou ❤️ hou je ons op de hoogte.
2 dagen geleden
Ik ook ! 2x negatief getest. Ik dacht oke zal toch stress zijn dat ik niet ongesteld word. Week later alsnog ma getest en toen gaf die aan 2 a 3 weken zwanger. Met de test van kruidvat die aangeeft hoeveel weken
2 dagen geleden
Reactie op AangenamePier207585
Ik ook ! 2x negatief getest. Ik dacht oke zal toch stress zijn dat ik niet ...
Ik heb ook nog steeds negatieve test ik heb zojuist net weer getest. En ik ben inmiddels 7 dagen overtijd wat ik normaal gesproken nooit heb. Ik vind echt echt super spannend want ik heb afgelopen zomer miskraam gehad.. en net zag ik beetje bruine afscheiding weet niet wat hiervan moet vinden.. ik had arts gesproken en die zei kan zo zijn dat je late innesteling hebt gehad waardoor je nu geen test positief ziet. Maar sinds paar uur heb ik bruine afscheiding is iemand hier bekend mee?
2 dagen geleden
Ik ook ! 2x negatief getest. Ik dacht oke zal toch stress zijn dat ik niet ...
Gefeliciteerd 😘❤️
2 dagen geleden
Ik heb ook nog steeds negatieve test ik heb zojuist net weer getest. En ik ...
Ah gosh.. ik zou echt zondag ofzo nog keer testen hoor ! De dag dat ik ongesteld moest worden had ik echt 1 klein stipje bruin bloed. En 8 dagen overtijd pas de positieve test. Bij mij blijft het ook nog spannend want ik verlies al 2 weken onwijs veel bloed. Moet 3x per dag maandverband verwisselen. Wil de huisarts ook niet bloedprikken dus ? Hopelijk word t van de week toch nog positief voor je !!
2 dagen geleden
Ah gosh.. ik zou echt zondag ofzo nog keer testen hoor ! De dag dat ik onge ...
Aahhh!! Maar goe gaat t met jou zwangerschap? Heeft de arts bij jou al gecontroleerd?
Najaa ik ben net t ziekenhuis uit… ik heb teveel last van hormonen en ik word maar niet ongesteld en mijn test wilt maar niet positief aanslaan.. dus huisartsenpost zei laten wij hier maar controleren of wij misschien positief testen of anders meteen controleren voor blaasontsteking beide was negatief.. ik had veel last van me ingang van me vagina en ik plas echt hele dag door. Ben misselijk, moe en zit helemaal onder de acne.. mijn symptomen laten me we zien dat ik zwanger ben maar test wilt maar niet positief slaan. Ik ga morgen vroeg even me bloed laten prikken. OJAA me borsten zijn super gevoelig………. Niet normaaal ik heb beetje bruine afscheiding maar dat kan normaal zijn. Ik ben vandaag 6 dagen overtijd.
2 dagen geleden
Aahhh!! Maar goe gaat t met jou zwangerschap? Heeft de arts bij jou al geco ...
Jeetje meen je... dacht huisartsenpost ook nog ergens anders aan of ?? Mischien toch nog te laag ? Slim van bloedprikken ja ik hoop voor je mee !
Ik had ook heel moe , super gevoelige borsten en acne. maar kwa borsten en moe is het al week weg... Morgen mijn eerste echo. Gelukkig iets eerder kunnen krijgen ivm de klachten
2 dagen geleden
Jeetje meen je... dacht huisartsenpost ook nog ergens anders aan of ?? Misc ...
Ik denk aan je hopelijk zal alles goed met je zijn. Ja arts zei dat je even morgen bloed moet prikken ik moet echt afwachten en proberen gewoon om de 2 dagen te testen.
2 dagen geleden
Ik denk aan je hopelijk zal alles goed met je zijn. Ja arts zei dat je even ...
Lief ! Nou hopelijk is het zaterdag dan echt zo. Denk ook aan jou !