26 Reacties
12 uur geleden
Wat een onzin! Alsof elke man kinderen misbruikt
Juist onwijs tof dat de opvang die jullie op het oog hebben met niet alleen maar vrouwen.
Wij vonden het jammer dat bij onze opvang geen enkele man werkt.
12 uur geleden
Reactie op serrabre
Ik heb respect voor jouw mening, jij ook voor de mijne?
Nee eigenlijk niet. Het is geen mening, het is discriminatie. Er zijn zo ontzettend veel ongelooflijk goede mannelijke pedagogisch medewerkers die soms niet eens beginnen aan dit werk door moeders zoals jij, dat is echt zonde.
12 uur geleden
Ik heb er nog zelf geen ervaring of gevoel bij, ik ben zwanger van 1e kindje.
Maar wij hebben een hond, waar we ook hebben moeten zoeken naar een fijne opvang die het aanpakt zoals wij het ook zouden aanpakken. Uiteindelijk is de 5e locatie geworden. Ik ben zelfs een keer nadat ik hem al had weggebracht terug opgehaald omdat het niet goed voelde.
12 uur geleden
Ik kan je angst helemaal snappen hoor, maar ik zou er persoonlijk minder moeite mee hebben en het juist wel fijn vinden dat ze mannen en vrouwen er hebben werken. En ik snap dat je geen risico wil nemen maar probeer ook voor jezelf in te zien dat er ook vrouwen zijn die dit kunnen doen en deze verhalen ook bekent zijn. En dus niet alle mannen over één kam te scheren. Maar normaals je moet doen waar JIJ je goed bij voelt want het is jou kind ❤️
12 uur geleden
Sterker nog, ik denk dat je over het algemeen zelfs veiliger zit met een man. Die liggen namelijk onder zo'n enorm vergrootglas dat ze extra voorzichtig zullen zijn.
Ik heb de pabo gedaan en bij de kleuterstage was dit ook al een ding. Ik kon als vrouw wel een kind bij me op schoot nemen, maar mijn mannelijke medestudenten konden dat echt niet zomaar doen, daar werd echt voor gewaarschuwd, omdat dat "een verkeerd beeld" kan geven, terwijl hij en ik hetzelfde doen bij het kind.
12 uur geleden
Reactie op InBlijdeVerwachting
Nee eigenlijk niet. Het is geen mening, het is discriminatie. Er zijn zo on ...