24 Reacties

5 dagen geleden

Ik had normaal 5 kopjes per dag 🙈 Nu aan het terugschakelen naar een en de rest met cafeïne vrije thee

5 dagen geleden

Ik dronk er max 2 totdat ik de tip van cafeïne vrije koffie kreeg :) Nu misschien 3 a 4 daarvan.

5 dagen geleden

Savonds een bakkie na het avondeten of smiddags 1. Verder heb ik rooibos thee, caffiene vrije cola 1 glas want de thee kwam mn strot uit😂

5 dagen geleden

Ik dronk altijd redelijk veel koffie. Maar bij de wens om zwanger te raken al af gaan bouwen. Zat nog op 2 a 3 per dag. Inmiddels 4+6 weken zwanger. En ik drink nu 1 kopje koffie of helemaal geen koffie.

5 dagen geleden

Hoi, Ik zo min mogelijk, gemukkig lukt het

5 dagen geleden

4 of 5 per dag maar allemaal decaf

5 dagen geleden

Oef! Dus het liefst geen koffie of maar 1 bakje Bedankt voor jullie reacties 🤗

5 dagen geleden

Al jaren drink ik 1 kopje per dag. Varieerde tussen 15 en 20 gram koffie (per 250 tot 300 gram water), maar nu gebruik ik slechts 11 gram per 200 gram water, om de cafeïne toch nog wat extra in te perken.

5 dagen geleden

Had er in de eerste week helemaal niet aan gedacht😅 Nu max 2 en overschrijt het soms omdat ik anders achter het stuur in slaap val. Dit heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap gedaan.

5 dagen geleden

Ik heb totaal geen in in koffie, dus 0
Ik drink op dit moment thee s morgens ipv koffie😅

4 dagen geleden

Reactie op TLCFB

4 of 5 per dag maar allemaal decaf
Decaf mag je ook maximaal 2

4 dagen geleden

Reactie op Samensalif234

Goed dat je het zegt. Dat wist ik niet!

4 dagen geleden

Reactie op Samensalif234

Oh wat goed dat je het zegt! Ik had echt geen idee!!

4 dagen geleden

3 Latte macchiato’s op 1 dag. Maar op werk 1 of 2 normale koffie en in de avond thuis een latte

4 dagen geleden

Reactie op Samensalif234

Waarom is dat zo?

4 dagen geleden

Ik ben gelijk gestopt , het smaakt namelijk ineens niet meer hetzelfde 😅. Wel nog af en toe een cappuccino of latte in een horecazaak.

4 dagen geleden

Ik dronk max 3 per dag. Maar ben nu ziek en het smaakt me helemaal niet. Maar als ik weer zin heb in koffie max 2 kopjes per dag. Ik drink verder geen cola oid en drink veel thee en water

4 dagen geleden

Ik hou van koffie met melk en ben al lang geleden gaan minderen om wat af te vallen. Dus gelukkig hoef ik niet af te kicken. Ik drink nu 1 café au lait per dag, en heel af en toe een 2e cappuccino of cola als ik meer cafeïne nodig heb die dag.

4 dagen geleden

Ik heb het net gevraagd aan de verloskundige met wie wij een intake hadden: je mag prima gewoon 5 koppen decaf drinken op een dag. Zolang je maar niet cola, thee en andere zaken er bij gaat nemen.