Hooi mommy’s to be
Hoeveel kopjes koffie drinken jullie nu er een kleine appelpit in onze buik groeit ?
Ik start de dag eigenlijk altijd met 2 kopjes koffie en verder niet meer ✨
Hoe zit het bij jullie?
Liefs 👋🏻
Ik dronk altijd redelijk veel koffie. Maar bij de wens om zwanger te raken al af gaan bouwen. Zat nog op 2 a 3 per dag. Inmiddels 4+6 weken zwanger. En ik drink nu 1 kopje koffie of helemaal geen koffie.
Al jaren drink ik 1 kopje per dag. Varieerde tussen 15 en 20 gram koffie (per 250 tot 300 gram water), maar nu gebruik ik slechts 11 gram per 200 gram water, om de cafeïne toch nog wat extra in te perken.
Had er in de eerste week helemaal niet aan gedacht😅 Nu max 2 en overschrijt het soms omdat ik anders achter het stuur in slaap val. Dit heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap gedaan.
Ik dronk max 3 per dag. Maar ben nu ziek en het smaakt me helemaal niet. Maar als ik weer zin heb in koffie max 2 kopjes per dag. Ik drink verder geen cola oid en drink veel thee en water
Ik hou van koffie met melk en ben al lang geleden gaan minderen om wat af te vallen. Dus gelukkig hoef ik niet af te kicken. Ik drink nu 1 café au lait per dag, en heel af en toe een 2e cappuccino of cola als ik meer cafeïne nodig heb die dag.
Ik heb het net gevraagd aan de verloskundige met wie wij een intake hadden: je mag prima gewoon 5 koppen decaf drinken op een dag. Zolang je maar niet cola, thee en andere zaken er bij gaat nemen.